Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:59:36 GMT

چاپ کارت هدیه و هدیه بانکی چگونه انجام می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۷۶۶۹

چاپ کارت هدیه و هدیه بانکی چگونه انجام می‌شود؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کارت هدیه مقدار مشخصی پول است و هر کس می‌تواند از آن استفاده و خرید کند. این کارت به صورت یکبار مصرف است که امکان شارژ آن تا مبلغ پانصد هزار تومان وجود دارد که تا یک سال اعتبار برداشت وجه دارد ولی نمی‌توان مجدد آن را شارژ نمود. در واقع کارت هدیه دقیقاً مانند کارت‌های بانکی عمل می‌کند اما با این تفاوت که نمی‌توان مبلغ داخل آن را انتقال داد و فقط امکان برداشت وجه را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاپ کارت هدیه کمی متفاوت از چاپ کارت بانکی هدیه گرفتن همواره باعث خوشحالی افراد می‌شود، شما می‌توانید به جای هدیه دادن وجه نقد از کارت هدیه استفاده کنید که هم شکل زیباتری نسبت به وجه نقد می بخشد و هم استفاده از آن برای کسی که هدیه دریافت کرده راحت تر است. با استفاده از آنها علاوه بر خرید حضوری می‌توان اقدام به خریدهای اینترنتی و پرداخت قبوض نمود. امروزه استفاده از کارت هدیه یا کارت گیفت بسیار متداول شده و به سرعت رو به افزایش است و می‌توان آنها را برای مناسبت‌های مختلف مثل تولد، روز معلم، روز دانشجو، جشن سال نو و …. چاپ و ارائه نمود. به طوری که شرکت‌های زیادی از کارت‌های هدیه برای کارمندان خود به مناسبت‌های مختلف استفاده می‌کنند. ارائه کارت هدیه با مبالغ مختلف با توجه به اهمیت فرد می‌تواند به عنوان یکی از روش‌های جذب افراد جهت خرید از فروشگاه‌ها مؤثر باشد. حتی چاپ و صدور کارت هدیه برای مشتریان خاص می‌تواند عمده درآمد فروشگاه یا شرکت‌ها را برآورده سازد و منجر به افزایش فروش گردد.

مزایای کارت هدیه

خرید کارت هدیه می‌تواند باعث رونق کسب و کار شود و به جرأت می‌توان گفت که سطح درآمد بسیاری از فروشگاه‌ها به استفاده از این کارت بستگی دارد. خرید کارت هدیه می‌تواند یک گزینه پیشنهادی خوب به منظور سپاسگزاری از مشتریان باشد که حسن نیت شما را نسبت به آنها را نشان می‌دهد و آنها را به خرید بیشتر از فروشگاه شما تشویق می‌کند. معمولاً مشتریان به دریافت تخفیف و هدیه از مراکز خرید علاقه نشان می‌دهند و این علاقه باعث می‌شود به صورت ناخودآگاه به خرید بیشتر تمایل نشان دهند. با این تفاسیر می‌توان چاپ کارت هدیه را روشی عالی برای صاحبان فروشگاه‌های بزرگ که با اقشار مختلف جامعه مواجه هستند، دانست که می‌تواند باعث جذب مخاطبان و مشتریان جدید برای آنها و افزایش فروش و برندسازی کسب و کارشان گردد.

جنس چاپ کارت هدیه

چاپ کارت هدیه را می‌توان روی مقوا یا پی وی سی(PVC) انجام داد. به دلیل اهمیت کارت هدیه و مبلغ و اعتباری که داخل آن وجود دارد معمولاً جنس کارت هدیه را از نوع PVC انتخاب می‌کنند تا هم جلوه زیباتری داشته باشد و هم دوام و ماندگاری آن بیشتر شود. چاپ کارت هدیه پی وی سی در ضخامت‌های ۵۰۰ میکرون و ۷۶۰ میکرون انجام می‌گیرد. کارت‌های هدیه را می‌توان با توجه به شرایط فروشگاه‌ها و کاربرد کارت بر روی انواع کارت پی وی سی هوشمند، مگنت دار و یا ساده چاپ کرد.

· کارت مایفر: این نوع کارت‌ها معمولاً توسط فروشگاه‌ها و مراکز ارائه دهنده خدمات که به صورت زنجیره‌ای هستند و یا چندین شعبه دارند استفاده می‌کنند و بر روی کارت هدیه مایفر، عبارت‌های تبریک و غیره چاپ می‌شود.

· کارت مغناطیسی: این نوع کارت اغلب توسط بانک‌ها و برای چاپ کارت هدیه بانکی استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که مبلغ کارت‌های هدیه بانکی قابل انتخاب توسط خریداران کارت هدیه است. این نوع کارت هدیه دارای یک نوار مغناطیسی روی خود هستند که به صورت نوار مشکی رنگ پشت کارت تعبیه شده و محل ذخیره کردن اطلاعات است.

طراحی کارت هدیه

طراحی کارت هدیه بسیار مهم است، چرا که این کارت نشان دهنده اعتبار و برند مجموعه ارائه دهنده کارت است، لذا در طراحی کارت هدیه و چاپ آن باید دقت نظر بالایی به خرج داد. برای این کارت‌ها معمولاً از طرح‌های بسیار ساده و شکیل استفاده می شودو طرح‌های شلوغ کاربرد ندارند. بهتر است در طرح کارت هدیه نام مجموعه ارائه دهنده کارت، رنگ سازمانی و لوگوی فروشگاه لحاظ گردد.

چاپ کارت هدیه PVC

امکان چاپ کارت هدیه در رنگ و طرح دلخواه وجود دارد ولی با توجه به تجربه https://printim.ir/ چاپ کارت هدیه طلایی و چاپ کارت هدیه نقره‌ای از موارد مرسوم هستند. چاپ کارت هدیه پی وی سی از طریق تکنیک‌های مختلف قابل انجام است اما متداول‌ترین آنها چاپ افست و چاپ دیجیتال است که به صورت لبه به لبه انجام می‌گیرد. در صورتی که تیراژ کمتر از ۱۰۰۰ عدد باشد از چاپ دیجیتال استفاده می‌شود ولی اگر تیراژ بالای ۱۰۰۰ عدد باشد کارت‌ها به صورت افست چاپ می‌شوند. در روش چاپ دیجیتال مستقیم هد روی ریبون و کارت قرار گرفته و تصویر به وسیله حرارت به کارت می چسبد. اما در روش غیرمستقیم تصویر روی فیلم چاپ شده و سپس به کارت می چسبد. وجود لایه محافظ در این روش، مقاومت، ماندگاری و کیفیت کارت را افزایش می‌دهد. همچنین هزینه چاپ به روش دیجیتال غیرمستقیم بیشتر است.

نکاتی درباره کارت هدیه PVC

· کارت هدیه PVC کارتی بی نامو قابل انتقال به غیر است.

· با استفاده از کارت هدیه می‌توان از کلیه دستگاه‌های عابر بانک و پایانه‌های فروش اقدام به خرید کالا و خدمات نمود.

· اعتبار کارت هدیه پی وی سی از زمان صدور آن به مدت ۱۲ ماه است.

· چاپ کارت هدیه PVC در طرح‌های مختلف بر حسب سلیقه مشتری انجام می‌شود.

چاپ و صدور کارت هدیه از طرف بانک‌ها و شرکت‌هایی مانند پرینتیم که خدمات چاپ کارت پی وی سی را به صورت تخصصی ارائه می‌دهند انجام می‌گیرد.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4862664

منبع: مهر

کلیدواژه: کارت هدیه نظام بانکی رپرتاژ آگهی همراه اول کسب و کار بیمه ایران کیش اپلیکیشن موبایل فروشگاه اینترنتی سیستم گرمایشی گروه خودروسازی سایپا تپ سی کسب و کارهای اینترنتی پرداخت الکترونیک جاذبه گردشگری برندسازی کارت بازرگانی کارت هدیه PVC فروشگاه ها پی وی سی کارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام