Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@05:25:20 GMT

بسته شدن درهای آرامستان سنندج

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۷۹۶۶

بسته شدن درهای آرامستان سنندج

به گزارش خبرآنلاین از سنندج ؛ توفیق سرفراز اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و بر اساس توصیه پزشکان، شهروندان باید از حضور در تجمع‌های عمومی و اماکن شلوغ پرهیز کنند.

وی افزود: در روزهای پایانی سال بازماندگان اهل قبور با توجه به سنت دیرینه جهت زیارت به آرامستان‌های بهشت محمدی مراجعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج تصریح کرد: حضور جمع زیادی از شهروندان در آرامستان بهشت محمدی در بعدازظهرهای دوشنبه و پنج شنبه‌ها در این ایام بسیار خطرناک است.

سرفراز از بسته شدن درب‌های بهشت محمدی در بعدازظهر روزهای دوشنبه و پنج شنبه خبر داد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم در روزهای ذکر شده جهت زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی سنندج مراجعه نکنند.

وی با بیان اینکه درب‌های آرامستان بهشت محمدی فقط برای شهروندانی که جهت زیارت اهل قبور مراجعه می‌کنند مسدود است، گفت: کارکنان این سازمان در تمامی ایام در دو شیفت در آماده‌باش کامل هستند و در صورت فوت هر شهروندی امور تسغیل و تکفین و تدفین را انجام خواهند داد.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج تاکید کرد: در این ایام و در راستای حفظ سلامت خود از حضور غیرضروری در آرامستان بهشت محمدی پرهیز و در صورت نیاز جهت امورات اداری با شماره تماس ۳۳۸۳۶۶۰۴ تماس حاصل کنند.

۴۶

کد خبر 1357070

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان آرامستان بهشت محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن

وزیر خارجه آمریکا، که هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی واشنگتن به تایوان به چین سفر کرده، گفت که واشنگتن به‌دنبال رقابت اقتصادی سالم با پکن است.

به گزارش مشرق، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا که با هدف حل تنش‌ها میان واشنگتن و پکن با هدف توسعه روابط دوجانبه به چین سفر کرده است، از پکن خواست تا زمینه فعالیت شرکت‌های آمریکایی در این کشور را فراهم کند.

بلینکن آنچه را که واشنگتن به‌عنوان رویه‌های تجاری ناعادلانه چین توصیف می‌کند، در نشست با مقامات دولتی محلی چین در مرکز مالی شانگهای مطرح کرد.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: بلینکن با مقام ارشد شهر، دبیر حزب حاکم ملاقات کرد و نگرانی‌های خود را در مورد سیاست‌های تجاری چین و شیوه‌های اقتصادی آن مطرح کرد.

بلینکن تاکید کرد که آمریکا به‌دنبال رقابت اقتصادی سالم با چین و زمینه بازی برابر برای کارگران و شرکت‌های آمریکایی فعال در چین است.

در این بیانیه آمده است: دو طرف بر اهمیت روابط بین مردم آمریکا و چین، از جمله گسترش مبادلات بین دانشجویان، دانش‌پژوهان و بازرگانان تاکید کردند.

واشنگتن و چین به‌طور فزاینده‌ای بر سر نحوه عملکرد شرکت‌های آمریکایی در چین و صادرات و ظرفیت تولید چین اختلاف نظر دارند. این اختلافات همچنین در پی آنچه حمایت پکن از مسکو در جنگ با اوکراین خوانده شده، تشدید شده است.

انتظار می‌رود سفر بلینکن به چین که تازه‌ترین ارتباط میان مقامات ارشد دو کشور است، شامل رایزنی درباره مسائل مختلفی از اقتصادی گرفته تا سیاسی و نظامی باشد.

هم‌زمان با ورود آنتونی بلینکن به چین، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا با امضای مصوبه کنگره مبنی بر اعطای بسته کمکی چند میلیارد دلاری آمریکا به تایوان، آن را اجرایی کرد. این بسته شامل ۸ میلیارد دلار کمک در جهت مقابله با حمله نظامی احتمالی چین است.

بلینکن قرار است روز جمعه در پکن با وانگ یی، وزیر خارجه چین دیدار کند. همچنین احتمالا او قرار است دیداری نیز با شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهور چین داشته باشد.

دیگر خبرها

  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟