Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ رحیم خامدی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین گفت: ساعت ۵ و ۲۰ دقیقه صبح امروز در کیلومتر ۱۲ لاین شمالی آزاد راه کرج – قزوین یک دستگاه کامیون دانگ فنگ و یک دستگاه کامیون بنز با هم برخورد کردند که بر اثر این حادثه سرنشینان هر دو خودرو به علت شدت ضربات وارده مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خامدی با اعلام اینکه مصدومان حادثه بلافاصله به کمک اورژانش به مراکز درمانی منتقل شدند تصریح کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.

دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در آوج

سرهنگ شهرام منصوری فرمانده انتظامی آوج گفت: در پی کسب خبری درباره حفاری غیر مجاز در یکی از محلات شهر آبگرم ۳ نفر هنگام حفاری دستگیر شدند و تعدادی آلات و ادوات حفاری از انان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

اجرای ۱۷ مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: به منظورافزایش احساس امنیت در بین شهروندان در بهمن ماه ۱۷ طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق جرم خیز و آلوده به مواد مخدر اجرا شد.

سردار مهدی حاجیان افزود: در راستای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۵ کیلو و ۷۵۹ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

او افزود: در این طرح ها، ماموران انتظامی موفق به کشف یک دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتور سیکلت سرقتی، ۶ دستگاه موتور سیکلت تنه مخدوش و ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه شدند.

فرمانده انتظامی استان، همچنین در این طرح‌ها ۲۰ دستگاه موتور سیکلت و ۶ دستگاه خودرو توقیف و بیش از ۳۰۷ هزار نخ انواع سیگار و مقادیری تنباکو و توتون کشف شد.

او از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث نیروی انتظامی فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از دستگیری سارق باتری خودرو در این شهرستان با ۱۰۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری سارقان باتری در شهرستان ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان از سرقت باتری خودروهایشان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طبق اطلاعات و بررسی‌های پلیسی سارقی در این راستا شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با بیان اینکه این فرد در تحقیقات پلیس و پس از روبرو شدن با مستندات موجود به ۱۰۵ فقره سرقت باتری از خودروهای شهروندان اعتراف کرد، ادامه داد: در این راستا همچنین دو نفر مال‌خر شناسایی و تعداد ۳۰ عدد باتری خودرو در محل مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

توحیدی عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 749195

دیگر خبرها

  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان