Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: شبکه برق‎رسانی به پمپاژ آب نخیلات دالکی، شبانکاره و ابپخش بیش از  ۹۵درصد پیشرفت دارد.

اردشیر مذکوری در بازدید از ایستگاه برق ۶۳ به ۲۰ کیلولت اتحاد دشتستان افزود: این طرح به طول ۱۵ کیلومتر و با اعتبار بیش از دو میلیارد تومان  اجرا شده که برق ایستگاه پمپاژ آب نخیلات را تامین خواهد کرد و با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و سازمان جهاد کشاورزی استان منجر به مکانیزه کردن آبیاری ۲۴۰۰ هکتار از نخیلات می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: در صنعت برق مهم‌ترین اصل مصرف بهینه و تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان است که انتظار داریم با همکاری مردم در مصرف بهینه برق، این مهم در حوزه‌های مختلف فراهم شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به تلاش برای تامین زیرساخت‌های متناسب با صنعت گفت: طرح‌های زیرساختی صنعت برق در استان بوشهر با سرعت بسیار خوبی در حال اجراست.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پمپاژ آب شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش‌های اخیر باعث افزایش سطح آب در سدهای استان بوشهر شد و برخی از سدها به صورت کاملاً پر شد.

وی با اشاره به تکمیل ظرفیت سد ۴.۵ میلیون متر مکعبی تنگ ارم در شهرستان دشتستان بیان کرد: حجم ذخیره آب سد رئیس علی دلواری در شهرستان دشتستان به ۵۳ درصد رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر از ذخیره ۶ میلیون مترمکعب آب در سد باغان خبر داد و اضافه کرد: حوضچه‌های سد تغذیه مصنوعی و بندهای کنترل سیلاب استان نیز با این بارش‌ها سیراب شدند.

وی از بهبود وضعیت آب‌دهی رودخانه‌های استان خبر داد و افزود: در مجموع ۲۵ میلیون مترمکعب رواناب در سدهای استان بوشهر ذخیره شد.

کد خبر 6096872

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید