Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@20:52:17 GMT

اخبار مشروح ۱۳ سه شنبه ۶ اسفند ۹۸

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۸۴۷۸

رئیس جمهور از همه پزشکان و پرستارانی که این روز‌ها برای مقابله با ویروس کرونا تلاش می‌کنند قدردانی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای روحانی در مراسم افتتاح منطقه یک آزادراه تهران- شمال با بیان اینکه از این شرایط نیز عبور خواهیم کرد، گفت: همه باید به دستورالعمل‌های وزارت بهداشت عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش اعلام کرد: موردی از ابتلا به کرونا در دانش‌آموزان گزارش نشده است.

  با توجه به تقاضای این روز‌ها در بازار مواد بهداشتی و ماسک، بیشتر تولید کنندگان، فعالیت خود را افزایش داده و برخی تولید کنندگان نیز، خط تولید خود را، فقط به تولید مواد ضد عفونی تغییر داده اند.     طبق دستور العمل مقابله با ویروس کرونا، وسایل نقلیه عمومی و مدارس در تهران شبانه روز ضدعفونی می‌شوند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
شمار جان‌باختگان ویروس کرونا در سراسر جهان به ۲ هزار و ۷۰۱ تن رسید. تاکنون بیش از ۸۰ هزار نفر به این بیماری مبتلا شده و ۲۷ هزار و ۶۶۸ نفر بهبود یافته‌اند. شمار جان‌باختگان کرونا در چین با ۷۱ مورد مرگ جدید، به ۲ هزار و ۶۶۳ نفر رسید.


اخبار کرونا را از منابع موثق پیگیری کنید.
مدیرکل دفتر سلامت وزارت بهداشت گفت: ترس از بیماری جدید یا ناشناخته مثل کرونا طبیعی است، اما نباید با بازنشر اخبار و اطلاعات نادرست و غیر موثق به ویژه از طریق فضای مجازی باعث اضطراب و نگرانی در جامعه شد.

قطعه یک آزادراه تهران - شمال با حضور رئیس جمهور افتتاح شد. به گفته وزیر راه و شهرسازی این مسیر از صبح روز پنجشنبه برای تردد خودرو‌ها باز می‌شود.

  آماده باش دستگاه‌ها برای مقابله با سیل و طغیان رودخانه‌ها در چند استان درپی هشدار‌های هواشناسی.
ستاد مدیریت بحران در چندین استان به ویژه در لرستان، خوزستان، ایلام، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد، به همه دستگاه‌ها آماده باش اعلام کرده.

در ۲۳ استان دیگر نیز، سامانه بارشی، فعالیت نسبتا شدیدی از دیشب داشته است. پیش بینی شده، فعالیت سامانه بارشی، تا پایان هفته در کشور ادامه دارد.

وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: این وزارتخانه با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم اصناف، درحال تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان است.


عرضه ۲۰ هزار تن گوشت قرمز برای تنظیم بازار شب عید
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: برای تنظیم بازار شب عید، ۱۰ هزار تن گوشت قرمز در قالب طرح معیشتی، و ۱۰ هزار تن هم برای مصرف عموم به بازار عرضه می‌شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مشروح خبر 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، سامانه‌ی‌ بارشی از امروز (سه شنبه) تا شنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تاثیر داشته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که در نیمه غربی و نواحی شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در ساعاتی از روزهای پنجشنبه و جمعه و در مناطق یاد شده، با آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ساعتی از امروز و فردا، به دلیل تقویت نسبی بادهای جنوبی در منطقه، امکان نفوذ غبار نسبتاً رقیق به نیمه غربی (بویژه در مناطق مرزی) چندان دور از انتظار نمی باشد.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه موقتاً از شدت ناپایداری کاسته می شود؛ اما در روزهای دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، مجدداً شاهد بارش هایی همراه با رعدوبرق در سطح استان خواهیم بود.

به گفته زورآوند دمای روزانه‏ هوا که از امروز تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد؛ در روزهای شنبه و یکشنبه به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

کد خبر 6092114

دیگر خبرها

  • استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای کردستان