Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته در راستای توسعه سطح همکاری‌ها با حضور حمیدرضا رستمی مدیر عامل پتروشیمی بندر امام، رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت و مدیران ارشد دو سازمان در مجتمع پتروشیمی بندر امام جلسه‌ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی بندر امام؛ طی این جلسه مدیر عامل پتروشیمی بندرامام ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه گزارشی از فعالیت های پتروشیمی بندر امام در بخش های تولیدی، عملیاتی، HSE ، رفاهی، ورزشی و مسئولیت های اجتماعی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمیدرضا رستمی در ادامه ضمن تشریح جایگاه پتروشیمی بندر امام در صنعت پتروشیمی کشور اظهار داشت: پتروشیمی بندر امام رتبه ۲۸ را در بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور در حوزه فروش کسب کرده و این نشان دهنده این است که این شرکت در بخش حجم تولیدات و ارز آوری در کشور بسیار تاثیرگذار است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حجم زیاد مشتریان و ارتباطات مالی می بایست جلسه‌ای سه جانبه میان پتروشیمی بندرامام ، بانک تجارت و مشتریان این شرکت در راستای پیشبرد اهداف طرفین برگزار شود.

در ادامه جلسه مدیرعامل بانک تجارت اظهار داشت: رویکرد اصلی بانک تجارت در حوزه انرژی، نفت و پتروشیمی است و همواره این بانک در تلاش است که در کمترین زمان بیشترین خدمات را به شرکت ها بدهد.

گفتنی است مدیریت پتروشیمی بندرامام طی سال‌های گذشته در تلاش بوده با ایجاد ارتباط نزدیک و موثر با بانک ها امور فی ما بین را به نحو‌ مطلوب اجرایی کند.  

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پتروشیمی بندر امام بانک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی

مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری تجاری شستان از افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این هلدینگ با صادرات ۳.۲ میلیون تن محصول پتروشیمی، سهمی ۱۱درصدی از کل صادرات محصولات پتروشیمی کشور در سال ۱۴۰۲ داشته است.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان، داود عباسی با بیان اینکه این شرکت در حوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی، نیرو و انرژی، معدن و صنایع معدنی، فولادی، مالی‌تجاری و بازرگانی در حال فعالیت است، بیان کرد: این هلدینگ از سال ۱۳۸۷ با هدف توسعه و تکمیل صنایع مختلف تأسیس شد و به عرصه صنعت پتروشیمی و معادن پا گذاشت.

وی اعلام کرد: شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان در سال ۱۴۰۲ موفق به تولید ۵.۱۹ میلیون تن انواع محصولات پتروشیمی شده است، درحالی‌که پارسال ۴.۸۲ میلیون تن محصول تولید کرده بود.

به‌گفته مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری تجاری شستان، این هلدینگ شاهد افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در سال ۱۴۰۲ بوده و سهمی ۷درصدی از مجموع تولید محصولات پتروشیمی کشور داشته است.

عباسی ادامه داد: شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان با صادرات ۳.۴ میلیون تن محصولات پتروشیمی، فولادی و عمرانی توانسته است با وجود مشکلات عدیده، افزایش ۱۰درصدی صادرات انواع محصولات را در سال ۱۴۰۲ محقق کند. از این مقدار، ۳.۲ میلیون تن محصولات پتروشیمی صادر شده که سهم ۱۱درصدی از کل محصولات صادراتی صنعت پتروشیمی کشور در سال ۱۴۰۲ بوده است.

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی