Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم محسن ایزدخواه ظهر سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان سمنان حفظ امنیت جامعه را از مهم‌ترین اولویت نیروهای نظامی و انتظامی دانست و اظهار داشت: کارکنان یگان حفاظتی باید از سیره زندگی و راه و روش شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگوبرداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم تداوم راه و تفکر شهید سلیمانی در جامعه امروزی خاطرنشان کرد: فرمانده سابق یگان حفاظتی زندان‌های استان سمنان در ارتقا سطح آمادگی و تجهیزات یگان‌های حفاظت زندان‌های این منطقه تلاش‌ها و اقدامات مطلوبی انجام داده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در این مراسم اظهار داشت: انتظار می‌رود با کار جهادی و توجه به خشنودی خداوند متعال در انجام امور محوله همچون سردار شهید قاسم سلیمانی عمل کنیم.

میراحمدی بابیان اینکه خدمت به عموم مردم در راستای حفظ و حراست از آن‌ها و تأمین امنیت جامعه وظیفه اصلی یگان‌های حفاظتی است، تأکید کرد: امنیت مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم از تلاش‌های سرهنگ سلطانیان تجلیل و سرهنگ مطوایی به‌عنوان فرماندهی یگان حفاظت زندان‌های استان سمنان معرفی شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان سمنان انقلاب اسلامی ایران جامعه فرمانده انتظامی استان مراسم تودیع و معارفه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به زائران حج عمره | این ۱۴ قلم دارو در عربستان ممنوع است

به گزارش همشهری آنلاین، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به آغاز عزیمت زائران حج عمره به سرزمین وحی پس از وقفه ۹ ساله اظهار داشت: اعزام زائران با امنیت کامل و در آرامش با اعزام نخستین گروه از فرودگاه امام خمینی (ره) شروع شده و در ۱۱ ایستگاه پروازی ادامه خواهد یافت.

این مقام انتظامی ادامه داد: پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با آمادگی کامل تا ۱۳ اردیبهشت عملیات رفت را به پایان خواهد رساند.

وی افزود: امسال با هماهنگی صورت گرفته، همه پروازها توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد و بیش از ۵ هزار زائر عمره و خدمه از طریق فرودگاه های مشخص شده، اعزام خواهند شد.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با تصریح بر اینکه پلیس فرودگاه‌های سراسر کشور عملیات حج عمره را به عنوان یک فرصت خدمت به زائران خانه خدا می‌دانند، خاطر نشان کرد: کارکنان پلیس فرودگاه‌ها پس از اعزام زائران عمره، آمادگی لازم را برای برگزاری عملیات حج تمتع کسب می‌کنند.

سردار بنی‌اسدی‌فر همچنین تاکید کرد: ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان ممنوع است که زائران باید با آگاهی نسبت به آن، از همراه داشتن این داروها امتناع کنند.

وی افزود: این داروها شامل هیرومرفین، آمپول پتیدین، آمپول مرفین، شربت اکسپکترانت کدئین، قرص و آمپول ترامادون، قرص متیل فنیدات، آمپول و قرص بوپرنورفین، آمپول و قرص دیازپام، قرص استامینوفن کدئین، شربت و قرص متادون است.

کد خبر 846981 منبع: ایرنا برچسب‌ها حج عمره فرودگاه امام خمینی (ره) خبر مهم حج - سازمان حج و زیارت فراجا عربستان

دیگر خبرها

  • عدم امنیت شغلی جامعه کارگری با قرارداد های شرکتی و کوتاه مدت
  • عدم امنیت شغلی جامعه کارگری با قراردادهای شرکتی و کوتاه مدت
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • هشدار به زائران حج عمره | این ۱۴ قلم دارو در عربستان ممنوع است
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است