Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین محمدی، مشاور شهردار تهران اهم اقدامات انجام شده در شهرداری تهران در زمینه مقابله با کرونا را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، غلامحسین محمدی رئیس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران گفت: در دومین جلسه کارگروه مقابله با بیماریهای واگیر شهرداری تهران 9 اقدام مصوب شده است.

وی ادامه داد: این اقدامات عبارتند از:

۱- تا حد امکان از برگزاری جلسات در شهرداری تهران اجتناب شود، فاوای شهرداری تهران زیرساخت های لازم برای تشکیل جلسات مجازی را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- تمامی مجموعه های شهرداری تهران، در صورت اعمال محدودیت فعالیت بخش هایی از شهر تهران، آمادگی های لازم را احصا کرده و برنامه ریزی کنند.

۳- سازمان زیباسازی نسبت به افزایش ظرفیت در اختیار حوزه اطلاع رسانی به شهروندان از  طریق بیلبوردها، تلویزیون های شهری و سایر ظرفیت های تبلیغاتی موجود در سطح شهر در اسرع وقت اقدام کند.

۴- تمامی مجموعه های شهرداری تهران، نیازهای فنی و لجستیکی خود را برای حداقل یک ماه آینده پیش بینی کرده و به تفکیک به دبیرخانه کارگروه برای پیگیری از مراجع ذیربط ظرف روز جاری ارسال کنند.

۵- با سازمان پدافند غیرعامل در خصوص اعلام سامان سراها و سایر مراکز مرتبط با مددجویان، به عنوان مراکز سطح 1 تماس، مکاتبه صورت گیرد.

۶- میادین میوه و تره بار نسبت به استفاده از فضاهای تبلیغاتی موجود در بازارهای روز و رادیو مستقر در این بازارها برای اطلاع رسانی اقدام کند.

۷- شرکت بهره برداری مترو با همکاری نهادهای قضایی و انتظامی نسبت به جلوگیری از ورود دستفروشان اقدام کند.

۸-- باغ پرندگان شهر تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

۹- با توجه به افزایش مراجعه شهروندان برای خرید مایحتاج روزانه خود از فروشگاه های بزرگ، شرکت فروشگاه های شهروند اعلام آمادگی خود برای تامین مایحتاج روزانه مردم را اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تهران پرندگان دستفروشی غلامحسین محمدی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود