Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@20:01:46 GMT

دستگیری سارق حرفه‌ای با 23 فقره سرقت در یزد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۸۶۲۴

دستگیری سارق حرفه‌ای با 23 فقره سرقت در یزد

ایسنا/یزد فرمانده انتظامی یزد از دستگیری سارق حرفه‌ای با 23 فقره سرقت قطعات خودرو در این استان خبر داد.

سرهنگ «منوچهر نصیری» با اشاره به اولویت‌های پلیس یزد در تأمین امنیت عمومی،‌اظهار کرد: با توجه به سرقت‌های متعدد از خودروها که بیشتر شامل قطعات بود تیمی از ماموران کلانتری 15 آزادگان یزد مسئول رسیدگی به پرونده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با تحقیقات گسترده، کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی توانستند رد پایی از یک متهم حرفه ای و سابقه دار به دست آورند و به همین منظور هماهنگی لازم با مقامات قضائی به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی در یک عملیات غافلگیرانه، گفت: متهم در اداره پلیس به 23 فقره سرقت قطعات و لوازم خودروهای سنگین اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت پلیس،سرهنگ نصیری در پایان با بیان این‌که متهم به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: تلاش ماموران پلیس، جهت کشف دیگر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی يزد پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر تفت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیس دو نفر از سارقان حرفه‌ای سیم و کابل فشار قوی برق شهرک عقابکوه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف کردند. 
صادقیان در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشت: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه‌ی افراد مشکوک حساس‌تر بوده و مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد