Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@04:00:10 GMT

فعالیت سفره خانه و قهوه خانه‌ها در زنجان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۸۶۴۹

فعالیت سفره خانه و قهوه خانه‌ها در زنجان ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد پدافند غیر عامل در محل استانداری زنجان، با اشاره به شیوع بیماری ویروس کرونا، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با این بیماری باید در آماده باش باشند.

وی بر اجرای طرح‌های عملیاتی برای پیشگیری از ابتلا و سرایت ویروس کرونا در اماکن عمومی و دستگاه‌های اجرایی درزنجان را ضروری اعلام کرد و یاد آورشد: دستگاهایی اجرایی باید مدیریت لازم را مد نظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان، با اشاره به فعالیت قهوه خانه‌ها و سفره‌ها خانه‌ها در استان، گفت: هرگونه فعالیت سفره خانه، قهوه خانه‌ و مراکز عرصه قلیان در استان ممنوع است.

حقیقی ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های اجرایی برای پیشگیری و مقابله با ویروس رابا جدیت و برنامه پیگیری کنند.

وی بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و بسیج برای آموزش و آگاهی رسانی در جامعه تاکید کرد وگفت: با تلاش دستگا های مرتبط ماسک مورد نیاز در جامعه تامین خوداهد شد و مردم نگران نباشند.

استاندار زنجان، از لغو همه برنامه‌های آموزشی، ورزشی، فرهنگی در استان خبر داد و افزود: برنامه در تمام فضاهای عمومی، اتوبوس‌ها، مساجد، اماکن ورزشی فرهنگی ممنوع است.

حقیقی با بیان اینکه مردم تمهیدات بهداشتی را مورد توجه قرار دهند، افزود: مردم. از انجام سفر خودداری کنند.

وی بر اطلاع رسانه‌ها رسانه‌ها و صدا و سیما در خصوص برنامه‌های آموزشی تاکید کردو افزود: صدا و سیما با پخش برنامه‌های آموزشی و سرگرم کننده مردم در خانه نگه دارد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه فرمانداران شهرستان‌های استان موظف هستند با تشکیل ستادها و کمیته‌های مربوط، اقدامات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف استان را عملیاتی و رصد کنند، افزود: فرمانداران در این زمینه تلاش کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استفاده از ظرفیت جامعه دستگاه های اجرایی استان قهوه ماسک انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی بابیان اینکه افتتاح خانه‌های هلال در مناطق شهری و روستایی استان زنجان مصوبه هیئت دولت و تأکید قانون است، گفت: این مهم تکلیفی به واسطه اساسنامه برای هلال احمر است چرا که در حوادث و سوانح تاثیرگذار است.

وی افزود: هلال احمر سازماندهی دوره‌های آموزشی و تیم‌های امدادی و نیرو‌ها را در این خانه‌ها عهده دار است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: برای تجهیز خانه هلال شهر سهرورد امسال ۲۰۰ میلیون ریال تخصیص خواهد یافت و ۱۰ دستگاه چادر اسکان اضطراری، ۲ دستگاه فشار سنج و یک دستگاه مانکن SPR دیجیتالی به این خانه هلال ارائه خواهد شد.

در حاشیه افتتاح خانه هلال سهرورد تیم‌پزشکی متشکل از سه دندانپزشک، سه کارشناس مامایی و یک پزشک عمومی مراجعان را به صورت رایگان ویزیت کردند.

دیگر خبرها

  • فعالیت دریایی در خزر فعلا ممنوع
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • گفتگو با با تولیدکننده خلاق گلاب در رادیو
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟