Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که صبح امروز سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت از کشف ۵ میلیون ماسک احتکار شده طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داده بود امروز سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: ۳ و نیم میلیون در سی و شش ساعت گذشته کشف شده که این میزان با همکاری سپاه و تعزیرات کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رایگانی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه شما از کشف سه و نیم میلیون ماسک خبر دادید در حالی که پلیس این آمار را پنج میلیون اعلام کرده است به طور کل چه تعداد ماسک در پایتخت کشف شده است، گفت: سه و نیم میلیون جدا از کشفیات پلیس است و به طور کلی بیش از هشت و نیم میلیون ماسک در تهران کشف شده است.

وی افزود: پرونده کشفیات پلیس هنوز به تعزیرات ارسال نشده است.

کد خبر 4862994

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار رحیمی ماسک طبی احتکار وزارت بهداشت کیانوش جهانپور سلامت مردان سعید نمکی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ماسک طبی کنگره سوختگی سازمان غذا و دارو کنگره دهان فک و صورت دیابت بیماری های واگیر درمان ناباروری بیماری عفونی نیم میلیون کشف شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، داود موسویان ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، این آزمون با حضور ۱۱ هزار و ۳۳۱ داوطلب در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از مجموع شرکت کنندگان هفت هزار و ۹۱۰ نفر خانم و سه هزار و ۴۲۱ نفر مرد هستند، گفت: شش هزار و ۳۱۷ نفر از مجموع داوطلبان این آزمون در شهر یاسوج، دو هزار و ۴۸ نفر در شهر گچساران و دو هزار و ۹۶۶ نفر نیز در شهر دهدشت با هم رقابت می کنند.

کد خبر 6093026

دیگر خبرها

  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • برچیدن کمپ‌های پناهجویان در آستانه بازی‌های المپیک پاریس
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود