Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطر اجازه حضور برادران عالمیان در تور جهانی تنیس روی میز در این کشور را نمی‌دهد.

به گزارش ایسنا، نوشاد و نیما عالمیان قرار بود در تور جهانی تنیس روی میز قطر شرکت کنند اما اکنون این کشور اجازه شرکت به نمایندگان ایران را نمی دهد.
دلیل این اتفاق شیوع ویروس کرونا در ایران عنوان شده است.
فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد: با توجه به شرایط موجود برای ورود اتباع ایرانی به کشور قطر ، با اعلام رسمی فدراسیون تنیس روی میز این کشور حضور نمایندگان ایران در تور جهانی قطر  لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقات قطر ۳ تا ۸ مارس (۱۳ تا ۱۸ اسفند) برگزار می شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برادران عالمیان تنیس روی میز تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود امروز جمعه ۷ اردیبهشت با قهرمانی تیم دختران کشورمان بسته شد.   لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسور‌هایی از کشور‌های اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا بار دیگر این عنوان به تنیسور‌های نوجوان کشورمان برسد.   تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می‌کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی است. ­

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • نوشاد و نیما عالمیان شانس المپیکی شدن دارند