Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند با بیان اینکه نتایج آزمایش افراد مشکوک به کرونا در این شهرستان منفی اعلام شد گفت: هیچ مورد مثبتی از ابتلا به بیماری کرونا در دماوند مشاهده نشده است. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، حسن خیرخواه ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه، با اشاره به شیوع کرونا ویروس اظهار داشت: با تلاشی که در مجموعه شهرستان و تمام ادارات صورت گرفته، بروشورها و بنرهایی توسط شهرداری‌ها آماده و در سطح شهر نصب و پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس با بیان اینکه تاکنون مورد مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا در دماوند گزارش نشده است تصریح کرد: از مواردی مشکوکی که مراجعه کرده‌اند، 2 مورد به تهران ارجاع شدند که خوشبختانه تست آن‌ها منفی بوده است.

امیر سیاری: ارتش آماده کمک به وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا استضدعفونی تمام مدارس آذربایجان شرقی علیه کرونا / قرارگاه زیستی ‌هیچ تصمیمی برای تعطیلی مدارس ‌نگرفته است‌خودروهای حمل و نقل عمومی همدان برای مقابله با کرونا ضدعفونی شدند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند همچنین با بیان اینکه تا این لحظه هیچ مورد مثبتی در شهرستان مشاهده نشده است افزود: برای تمام ادارات سی دی و بروشور برای بانک‌ها، پمپ بنزین‌ها، مساجد به ویژه ادارات پرتردد ارسال شده و آموزش برای ضدعفونی کردن وسایل و اماکن عمومی داده شده است و از مردمی که علائم آنفولانزا دارند تقاضا می‌شود از حضور در مکان‌های عمومی و اجتماعات خودداری کنند.

خیرخواه همچنین خاطرنشان کرد: مصوباتی توسط ستاد فرماندهی بحران استان به دست ما رسیده که مقرر شده است تعطیلی تمام مراکز آموزشی بنابر دانشگاه علوم پزشکی و وزرات بهداشت تصویب شود اما در حال حاضر در شهرستان دماوند ضدعفونی مدارس و ادارات نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/220/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه

 سرهنگ  علی میر   اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان حین گشت زنی هدفمند در سطح شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

  وی افزود: در بررسی اولیه و اخذ استعلامات فنی مشخص شد خودرو مذکور سابقه سرقت از استان تهران را داشته و دستور توقیف قضایی دارد که با اقدام به موقع و موثر بلافاصله خودرو مذکور توقیف گردید.

  فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

  

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد