Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی فارس گفت: برخی از ایرلاین‌ها بخشنامه سازمان هواپیمایی مبنی بر عدم اخذ وجه کنسلی را اجرا نمی‌کنند و دفاتر خدمات مسافرتی بین مسافر و آنها مانده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، محمود فخری با تصریح بر اینکه پول مسافر در جیب آژانس‌ها نیست، خاطرنشان کرد: از محل فروش بلیت، سود اندکی وارد دفاتر خدمات گردشگری و خدمات مسافرتی می‌شود،

وی با اشاره به بخشنامه جدید سازمان هواپیمایی کشور مبنی بر عدم دریافت وجه بابت لغو سفرهای هوایی و ریلی به دلیل شیوع بیماری کرونا، گفت: متاسفانه اولین لطمه‌ای که به کشورها به دلیل بروز حوادث و بیماری‌هایی چون کرونا وارد می‌شود، صنعت گردشگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: شهروندان ایرانی به دلیل شیوع این ویروس به وحشت افتاده و سفرهای نوروزی و پیش از آن را لغو کرده‌اند و امروز دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ما تنها در آژانس‌های خود نشسته و پاسخگوی مسافران شده‌اند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی فارس خاطرنشان کرد: بخشی از پول مسافر در اختیار هتل، بخشی شرکت‌های هواپیمایی و بخشی هم در مسیر ارائه خدمات به آنها مانند ترانسفر قرار دارد.

فخری با بیان اینکه مسافران برای دریافت وجه پرداختی خود صبر و تحمل ندارند، گفت:  تدابیری در ایرلاین‌ها برای برگشت و پرداخت لحظه‌ای پول به مسافر وجود ندارد و دفاتر خدمات مسافرتی بین مسافر و شرکت‌های هواپیمایی و هتل‌ها مانده‌اند.

او خاطرنشان کرد: تکلیف مان را نمی‌دانیم و معلوم نیست  چه راهکاری قرار است در دستور کار به ویژه برای مسافرانی که تور خارجی داشته‌اند، قرار گیرد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی فارس با بیان اینکه آیا احرای این بخشنامه تنها متوجه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری است؟ گفت: اگر حکم حکومتی است که باید در شرکت‌های خدمات مسافرتی ریلی هم اجرا شود و اگر هم قرار است نظر قطار و ایرلاین‌ها ارجح باشد،  تنها آژانس‌ها هستند که لطمه می‌بینند.

فخری با بیان اینکه دفاتر خدمات گردشگری حقوق پرسنل را از کجا بیاورند؟ پیشنهاد کرد: یک ستاد بحران تشکیل و بحران را از سر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری رفع کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: دفاتر خدمات مسافرتی ایرلاین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهمی که وکیل توماج صالحی درباره او اعلام کرد

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی گفت: در رسیدگی‌های سال گذشته، توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود و شامل عفو رهبری می‌شد.
 
روزنامه اعتماد با مصطفی نیلی، وکیل توماج صالحی گفتگو کرده است. 
 
بخش‌های مهم این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.
 
* بر اساس قانون، فرصت ۲۰ روزه‌ای برای فرجام‌خواهی وجود دارد. از این فرصت استفاده می‌کنیم تا عدالت در خصوص این پرونده اجرا شود.
 
 * کلیت پرونده توماج مبتنی بر رخداد‌های اعتراضی سال ۱۴۰۱ است. البته پرونده‌ای هم علیه ایشان باز شده که مربوط به مصاحبه توماج پس از آزادی با وثیقه است. به خاطر این مصاحبه یک حکم یکساله علیه توماج صادر شده و موضوع دیگری هم در این میان وجود ندارد.
 
* این پرونده مربوط به رخداد‌های سال ۱۴۰۱ است و ربطی به وقایع بعدی ندارد؛ بنابراین باید موضوع عفو هم در پرونده توماج لحاظ می‌شد.
 
* قضات این استدلال را دارند که اتهام افساد فی‌الارض جزو مستثنیات بخشنامه آزادی‌های پیش از موعد و عفو رهبری است. در بخشنامه عفو رهبری برخی موارد خاص مستثنی شده بود.
 
* در رسیدگی‌های سال گذشته، توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود و شامل عفو رهبری می‌شد.

 

tags # توماج صالحی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • خبر مهمی که وکیل توماج صالحی درباره او اعلام کرد