Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@15:34:06 GMT

عاملان ۱۹۱ فقره سرقت در فارس دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۸۸۸۹

عاملان ۱۹۱ فقره سرقت در فارس دستگیر شدند

سردار سرتیپ دوم رهام‌بخش حبیبی، سه‌شنبه در نشست خبری در شیراز افزود: اعضای این باندها به ۷۴ فقره سرقت خودرو، ۷۷ مورد سرقت از منازل، ۳۰ فقره سرقت لوازم درون خودرو، ۹ فقره سرقت به عنف از بانوان و یک فقره سرقت از مشتری در هنگام خروج از بانک، اقرار کردند.   

به گفته وی، با بررسی پرونده‌هایی که در ارتباط با این سرقت‌ها در دستگاه قضایی تشکیل شده، اموال مسروقه مکشوفه به مالباختگان باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی ادامه داد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی از سرقت‌های مختلف، تیم‌های ویژه‌ای برای رسیدگی به این موضوع ‌تشکیل و مشخص شد، اعضای یک باند سرقت با خودرو پراید در پوشش مسافرکش شخصی، بانوان را سوار کرده و در مکان‌های خلوت مبادرت به سرقت طلا و پول‌های آنها می‌کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با اقدام ماموران ویژه پلیس، ۲ باند در پیوند با سرقت‌های یاد شده، شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه مردم باید با رعایت مسایل امنیتی و اصول ایمنی از اموال و دارایی خود در قبال سوء استفاده متخلفان محافظت کنند، گفت: مردم و به ویژه بانوانی که طلا و پول همراه خود دارند با وسایل نقلیه عمومی اقدام به تردد کنند و هرگز از خودروهای مسافرکش‌ شخصی استفاده نکنند.

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین اظهار داشت: یک باند مواد مخدر در شهرستان داراب نیز منهدم، ۵۴۰ کیلوگرم تریاک از اعضای آن کشف و یک دستگاه خودرو سمند متعلق به آنها نیز توقیف شد.

حبیبی اظهار داشت: ظرف ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۰ باند سارق که در حاشیه شهرهای استان فارس اقدام به سرقت‌ احشام می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

برچسب‌ها سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت امنیت فارس سرقت امنیت فارس فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد

 

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری باند ۳ نفره سارقین به عنف شهر کرمان که با ایجاد رعب و وحشت و حمله به خانم‌های مسن، اقدام به سرقت طلا و اموال با ارزش آنها می‌کردند خبر داد.

سردار فرشید افزود: این باند با زیرنظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی، چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کار‌های خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، ادامه داد: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آنها می‌کردند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده اند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان