Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در گفت‌وگویی ضمن قدردانی از تشکیل ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و تلاش‌های مجموعه بهداشت و درمان کشور، از بسیج امکانات نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در ارتش، سپاه، بسیج، وزارت دفاع و نیروی انتظامی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: چندین بیمارستان ثابت و سیار وابسته به نیرو‌های مسلح برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح اضافه کرد: ضمن فعالیت شبانه‌روزی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح برای تولید ملزومات بهداشتی مورد نیاز مردم و همچنین آمادگی کلیه مراکز درمانی و بهداشتی و بسیج جامعه پزشکی در سراسر کشور، همه مراکز آموزشی و مراکز تجمع نیرو‌های مسلح کاملاً در کنترل تیم‌های تخصصی بهداشت و درمان قرار گرفته و اقدامات پیشگیرانه صورت پذیرفته است.

سردار شکارچی با بیان اینکه این ویروس جهانی شده و بسیاری از کشور‌ها را درگیر کرده است، افزود: نیرو‌های مسلح نیز علاوه بر بسیج امکانات پزشکی و درمانی، تردد از مرز‌های هوایی دریایی و زمینی را تحت کنترل و مراقبت جدی‌تر قرار داده‌اند.

او ضمن دعوت از آحاد مردم برای رعایت نکات بهداشتی که از مراجع رسمی و رسانه ملی توصیه می‌شود، از همگان خواست به شایعات و خبرسازی‌ها توجه نکنند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح اطمینان داد که با عزم ملی و اراده همه دستگاه‌های مسئول و قضایی کشور، این ویروس ریشه‌کن خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح سردار شکارچی سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح ویروس کرونا کرونا ویروس نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده هوانیروز ارتش در این مراسم به نقش مهم این پایگاه در تربیت نیرو‌های متخصص خلبانی و فنی اشاره کرد و گفت؛ سالانه براساس نیاز نیرو‌های مسلح خلبان‌هایی در رده‌های مختلف اموزش‌های لازم را فرا میگیرند.


امیر خاموشی از سطح آمادگی بالای کامل نیروی هوانیروز در مقابله با هر گونه تهدیدی خبر داد و افزود؛ امروز با بکارگیری تجهیرات پیشرفته آموزشی مانند انواع شبیه ساز‌ها موفق به تربیت خلبان‌های ماهر در هر رده‌ای از نیرو‌های مسلح شده ایم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت