Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش گردشگری گفت: برگزاری آزمون جامع دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری که قرار بود روز جمعه، ۱۶ اسفند ماه جاری به صورت سراسری در استان‌های کشور برگزار شود؛ به تعویق افتاد. تاریخ انتشار: 15:36 - 06 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۳۱۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش گردشگری گفت: برگزاری آزمون جامع دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری که قرار بود روز جمعه، ۱۶ اسفند ماه جاری به صورت سراسری در استان‌های کشور برگزار شود؛ به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهد شفیعی با بیان این خبر گفت: پیرو جلوگیری از اجتماعات به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور، آزمون جامع دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری که قرار بود روز جمعه، ۱۶ اسفند ماه جاری برگزار شود؛ به روز جمعه مورخ ۲۲/۱/۹۹ تغییر کرد.

وی افزود: حق شرکت در آزمون مذکور برای افرادی که با پرداخت وجه مربوطه از طریق سامانه، فرایند ثبت‌نام خود را به اتمام رسانده‌اند؛ محفوظ مانده و سایر متقاضیان نیز می‌توانند تا پایان روز یکشنبه، مورخ ۲۵/۱۲/۹۸ با مراجعه به پنل آموزشی خود نسبت به انجام و تکمیل فرایند ثبت‌نام اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: توضیحات وزیر آموزش و پرورش در مورد تعطیلی مدارس تا بعد نوروز

گفتنی است آزمون جامع دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری به صورت سراسری از سوی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های کشور در تاریخ جدید اعلام شده؛ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گردشگری آزمون جامع دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری روز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تنگستانی ظهر چهارشنبه در حاشیه دوره آموزشی ممیزی رسمی از مراکز فرآوری آبزیان در بوشهر اظهار کرد: توسعه برنامه‌های آموزشی را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: سازمان دامپزشکی کشور طی برنامه‌هایی مدون قصد دارد با تجهیز تیم‌های ممیزی در استان‌ها روند تولید و فعالیت‌های اقتصادی را تسریع داده و با رفع موانع در جهت پیشبرد اهداف جهش تولید پیشگام باشد.

تنگستانی افزود: با توجه به پتانسیل استان بوشهر در زمینه آبزی پروری و تعدد کارگاه‌های فرآوری این آمادگی را داریم در برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در این زمینه در خدمت همکاران باشیم.

دوره آموزشی ممیزی رسمی از مراکز فرآوری آبزیان با حضور مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور و همچنین کارشناسان دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی کشور و استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان به میزبانی استان بوشهر آغاز شد.

کد خبر 6087566

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود