Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:37:56 GMT

اختلاف انداختن بین مسلمانان محکوم به شکست است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۹۴۴۷

اختلاف انداختن بین مسلمانان محکوم به شکست است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در مراسم تشییع و خاکسپاری سرباز وظیفه شهید احمد توکلی گفت: دشمنان ایران اسلامی در صدد بودند که با تحریم انتخابات و جدا کردن مردم از اصل انقلاب اسلامی، به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند.

وی افزود: حضور با صلابت مردم ایران اسلامی در انتخابات دوم اسفند، موجب خشم آمریکا، انگلیس و عربستان سعودی خبیث شد؛ دشمنان بر این تصمیم بودند که با تدارک اقدامات خرابکارانه، شیرینی جشن حضور را به کام مردم تلخ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: دشمنان از همان لحظات اولیه حضور مردم در انتخابات درصدد بودند تا با عملیات‌های خرابکارانه، این حضور را تحت الشعاع قرار دهند، که مرزبانان غیور و این شهید سرافراز، مردانه در برابر ۱۵ نفر از گروهک تروریستی که تنها دقایقی پس از پایان انتخابات قصد تصرف یکی از یگان‌های مرزی را داشتند، ایستادگی کرده و اجازه ندادند که مزدوران وارد کشور شوند.

وی تصریح کرد: شهید احمد توکلی با وجود آن که چند گلوله به پیکر پاک و مطهرش اصابت کرده بود، از مقاومت دست نکشید و در نهایت نخستین شهید این حمله ناجوانمردانه شد.

جانشین مرزبانی ناجا افزود: یکی از شهدای این حمله ناجوانمردانه از برادران اهل سنت بود و شهادت وی نشان داد که توطئه استکبار در ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، محکوم به شکست است و همه افراد با هر دین و مذهب از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد.

سردار گودرزی تصریح کرد: در این درگیری، تعدادی از اشرار توسط مرزبانان ایران اسلامی به هلاکت رسیدند که رد خون آنان تا پاکستان رسیده؛ مستندات و سوابق این جنایت توسط نیروی انتظامی در اختیار وزارت امور خارجه قرار گرفته تا با شکایت از طریق مراجع بین‌المللی این موضوع پیگیری شود.

گفتنی است؛ استوار یکم شهید احمد رحمانی فر و سرباز وظیفه شهید احمد توکلی بامداد سوم اسفند ماه در درگیری با گروهک تروریستی در منطقه مرزی جکیگور به شهادت رسیدند.

کد خبر 4862971

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد توکلی پاکستان عربستان سعودی شیعه انگلیس شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش انتخابات 98 قوه قضاییه شهر تهران دستگیری سارق محسن حاجی میرزایی محسن هاشمی آتش نشانی نیروی انتظامی وضعیت راهها علی اعطا تعزیرات حکومتی شهید احمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد، با اشاره به اینکه حجاب یک مسئله شخصی و فردی نیست، افزود: رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است و آنان می‌خواهند نوجوانان و جوانان ما را گمراه و نسبت به دین بی تفاوت کنند.

وی افزود: بدخواهان این مرز و بوم همواره نواقص و مشکلات را بزرگنمایی می‌کند تا با ایجاد تفرقه به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه یزد تأکید کرد که توطئه‌های مستمر دشمنان نظام اسلامی به فضل خدا و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای ناکام مانده و نظام در همه عرصه‌ها سرافراز است.

وی با اشاره به اقدامات بازدارنده فرزندان این ملت در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: شجاعت و ایستادگی نیرو‌های مسلح در برابر دشمن نیازمند تقدیر و شکرگزاری است.

ناصری با گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: کارگر‌ها یک رکن اقتصاد و کار در کشور هستند و باید در جامعه رشد کنند. با همکاری و همراهی شرکت‌های دانش بنیان و فعالان اقتصادی می‌توانیم در حوزه‌های مختلف خودکفا شویم.

وی همچنین روز معلم را گرامی داشت و تصریح کرد: معلمان نقش مهمی در تربیت دینی دانش آموزان بر عهده دارند و باید نسبت به این مسائل احساس مسئولیت کرده و کتاب‌های شهید مطهری را در زمینه‌های مختلف مطالعه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: شهید مطهری یک دانشمند و عالم برجسته و دلسوز و دغدغه‌مند مردم بود و زمینه سازی بزرگ برای پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند