Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی پناهنده ظهر سه شنبه در ششمین نشست شورای فرهنگی با محوریت برنامه ریزی مقوله نظارت بر امور بهداشتی نمازخانه‌ها و اماکن عمومی بین راهی در ایام پیش رو و سفرهای نوروزی و با تاکید بر تداوم فعالیت‌ها بیان کرد: در هر شرایطی ارتباط لازمه تداوم حیات است و جاده‌ها نیز اصلی‌ترین محور ارتباطی برای جابجایی تردد و حمل و نقل ملزومات جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه یاد خدا آرامش دهنده قلب‌ها و نماز نیز در رأس همه امور است، باید در این ایام که در آستانه سال نو و افزایش سفرها هم هستیم، نگاه ویژه‌ای به وضعیت مجتمع‌های خدماتی واقع در محورها و نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی داشته باشیم.

پناهنده تاکید کرد: در امر سلامت مردم با هیچکس تعارف نداریم و مدیران مجتمع‌های خدماتی رفاهی باید به طور کامل نسبت به نظافت، ضد عفونی و تجهیز وضو خانه‌ها به آب گرم، مواد پاک کننده بهداشتی و نظافت مستمر اهتمام داشته باشند.

وی بابیان اینکه مقوله انتشار آلودگی اگر جدی گرفته نشود، همه مردم جامعه درگیر می‌شوند، گفت: با توجه به اینکه طبق آموزه‌های دینی و اخلاقی در مقابل بدن خود و همین طور حفظ سلامت مردم مسئول هستیم باید مدیران مجتمع با تلاش جدی در این زمینه اقدام کنند زیرا هزینه پیشگیری به مراتب ارزان‌تر از درمان است.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: برنامه ریزی دقیق برای بازدید و الزام بر رعایت موارد لازم انجام و مستمر ادامه یابد و این مهم به رؤسای شهرستان‌ها اعلام و گوشزد شود که در کنار امور کاری و مأموریت‌های خود وضعیت مجتمع‌های خدماتی را مورد بازرسی قرار داده و گزارش دهند و رسیدگی به امور اعلام شده در اولویت باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از مدیران مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی خواست در ایام نوروز نسبت به نظافت، ضد عفونی و تجهیز وضو خانه‌ها و نمازخانه‌ها اقدام کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان همدان جامعه راهداری و حمل و نقل جاده سفرهای نوروزی قلب انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مجتمع های خدماتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور

ششمین نشست هم‌اندیشی با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های جمعی کشور به دعوت وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز یکشنبه در محل وزارت امور خارجه برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ششمین نشست هم‌اندیشی با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های جمعی کشور به دعوت حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز یکشنبه در یک فضای صمیمی و دوستانه با هدف گفتگو و تبادل نظر پیرامون مهمترین محورهای مرتبط با روابط خارجی و بین المللی جمهوری اسلامی ایران، تحولات منطقه‌ و جهان در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

در آغاز این نشست مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های گروهی کشور ارتباط رسانه و دستگاه دیپلماسی در روشنگری افکار عمومی بویژه در تصویر سازی واقعگرایانه را با اهمیت توصیف کردند.

همچنین رویکرد و عملکرد وزارت امور خارجه در جریان عملیات طوفان الاقصی به ویژه هماهنگی و تعامل هم‌افزا با نیروهای مسلح کشور در جریان‌ عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی را در ابعاد مختلف سیاسی و بین‌المللی در راستای دفاع از امنیت و منافع ملی، مدبرانه و قابل تقدیر دانستند.

مدیران رسانه‌های کشور از طیف‌های مختلف سیاسی، دیدگاه‌های خود را در خصوص موضوعات متنوعی از مسایل سیاست خارجی در حوزه منطقه‌ای و بین‌المللی، روابط اقتصادی، تجاری و فرهنگی بین‌المللی مطرح کردند.

در ادامه این نشست امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تاکید بر اهمیت پیوند و همکاری مکمل میان دستگاه دیپلماسی و رسانه‌ها و تشکر از نقش رسانه‌های عمومی کشور در حمایت از سیاست خارجی و تبیین و روشنگری سیاست‌های نظام برای افکار عمومی داخلی و خارجی، بر اهمیت ارتقای این همکاری‌های مشترک و سازنده در راستای منافع ملی تاکید کرد.

 امیرعبداللهیان ضمن تجلیل از نقش محوری و حکیمانه مقام معظم رهبری در عبور کشور از گذرگاه‌های سخت و دشوار، رویکرد دولت جناب آقای دکتر رئیسی در پیگیری و تحقق منافع ملی در چارچوب روابط متوازن و دیپلماسی پویا با حوزه‌های مختلف جغرافیایی را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه همچنین با مروری بر مهم ترین تحولات فراروی کشور در عرصه سیاست و روابط خارجی از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، ابعادی از نحوه مدیریت این مسائل و چالش‌ها و نتایج حاصله را برشمرد.

 امیرعبداللهیان با اشاره به بحران غزه، برخی از ابعاد نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماتیک در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در هفت ماهه جنگ اخیر علیه غزه را تشریح کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در ادامه این نشست ضمن با اهمیت خواندن نقش کنش‌گری رسانه‌ها همپای دولت و دستگاه دیپلماسی، به سوالات حاضران پاسخ گفت.

تبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبیگزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکاقدردانی امیرعبداللهیان از خانواده شهید طهرانی مقدم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • (ویدئو) مهدی چمران: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین