Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری زمین‌خوار میلیاردی و سارق سابقه‌دار درمریوان و سنندج خبر داد. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، از کشف یک فقره زمین‌خواری به ارزش 2 میلیارد و 625 میلیون ریال در مریوان خبر داد و اظهار داشت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر تصرف 2 هزار و 625 مترمربع از اراضی ملی در حومه شهر مریوان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های کارشناسی به همراه نمایندگان اداره منابع طبیعی شهرستان، تصرف زمین‌ها محرز و فرد متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و سپس اراضی ملی رفع تصرف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: در راستای حراست و حفاظت از منابع طبیعی با همکاری ادارات و ارگان‌های مرتبط، با هرگونه تعرض و تصرف در چارچوب قانون برخورد خواهد شد

زمین خواری‌های رضا شاه از شمال تا جنوب کشورجزئیات طرح جدید مجلس برای جلوگیری از زمین خواری

وی تجاوز به منابع طبیعی را همانند تعرض به سرمایه‌های کشور و حقوق همه مردم خواند و گفت: برای مقابله با افرادی‌که اقدام اقدام به تصرف زمین و منابع‌طبیعی کرده، همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است.

فرمانده انتظامی استان کردستان همچنین از دستگیری سارق سابقه‌دار، یک مالخر و کشف 31 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو از آنان در شهرستان سنندج خبر داد و اظهار کرد: سارق همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/481/ ز

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی در راستای اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ یک هکتار از اراضی ملی را از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق کردند   بر اساس این گزارش این ماموریت با حضور نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظتی شرکتی انجام شد.   اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران از مردم خواست هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی، تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان