Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز اعلام کرد که فدراسیون فوتبال ایران به خاطر تخلف در صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌هایش به مبلغ ۱۲۰ هزار دلار جریمه شده است که البته ۸۰ هزار دلار از این جریمه به مدت دو سال تعلیقی خواهد بود.

این اتفاق در حالی رخ داده است که مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال ایران ابتدای این فصل دو کمیته را برای بررسی دقیق‌تر مدارک و مستندات باشگاه‌ها تشکیل داد تا مشکلی گریبانگیر ایران نشود و پروسه قانونی در ارتباط با پروانه حرفه ای باشگاه ها طی شود؛ یکی کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای و دیگری کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا درویش یکی از اعضای کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در واکنش به جریمه ۱۲۰ هزار دلاری ایران و دلیل تخلف فدراسیون به خبرنگار مهر، گفت: من در جریان این جریمه نیستم و نمی دانم علتش چیست.

درویش درباره اینکه آیا این جریمه به خاطر پنهان کاری مطالبات باشگاه ها و تعهدات مالی آنها بوده است؟ تصریح کرد: تا زمانی که ما مدارک چند باشگاه را بررسی و ارسال کردیم، معوقه ای وجود نداشت. در واقع باشگاه ها یا رضایت طلبکاران را گرفته و یا به آنها چک داده بودند. اگر اینطور نبود نمی توانستیم مدارکشان را تایید کنیم.

عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اگر علت این جریمه به خاطر بدهی های معوقه باشد احتمالا به این دلیل بوده که چک طلبکاران سر موعد پاس نشده و آنها مجددا شکایت کرده اند. به هر حال تا وقتی ما مدارک را بررسی و تایید کردیم این مشکلات برای باشگاه هایی که مجوز حرفه ای گرفتند، وجود نداشت.

کد خبر 4863140

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال جریمه تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی فرنگی لیگ برتر والیبال قهرمانی آسیا لیگ قهرمانی فوتبال آسیا والیبال الاهلی عربستان وزارت ورزش و جوانان کاراته لیگ جهانی کاراته وان کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی

بازیکنان ذوب آهن و استقلال به کمیته انضباطی احضار شدند.

طرفداری | یک بازیکن استقلال و یک بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد، امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب‌آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت.

به گزارش تسنیم حامدی‌فر در پایان دیدار شب گذشته به سمت بازیکن حریف هجوم برد و رضایی را نقش بر زمین کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!