Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@06:08:14 GMT

بازی حساس یوونتوس-اینترمیلان بدون تماشاگر شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۰۴۰۰

وزیر ورزش ایتالیا از صدور دستور برگزاری چند مسابقه فوتبال لیگ دسته اول این کشور بدون حضور تماشاگر خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از چند روز گمانه‌زنی درباره احتمال لغو بازی‌های هفته آینده سری A، امروز وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش فوتبال ایتالیا اعلام کرد که چند بازی از این رقابت‌ها پشت در‌های بسته برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوع ویروس کرونا در ایتالیا چندین مسابقه فوتبال این کشور در هفته جاری را لغو کرد و با توجه به افزایش شمار مبتلایان احتمال می‌رفت که بازی‌های هفته آینده هم لغو یا بدون تماشاگر برگزار شود.

او در پایان جلسه وزیران دولت ایتالیا، به شبکه TG۲ گفت: ما تمهیداتی را برای جلوگیری از شیوع ویروس در نظر گرفته‌ایم که شامل تعطیلی رویداد‌های ورزشی تا روز یکشنبه هفته آینده می‌شود. در ابتدا این تمهیدات در مناطق لمباردی، ونتو و پیدمونت در نظر گرفته شد و اکنون به مناطق فریولی ونتزیا، جولیا، امیلیا رومانیا و لیگوریا تعمیم داده شده است. ممانعت از برگزار رویداد‌های ورزشی پابرجا است و در مورد برخی رویداد ما امکان برگزاری مسابقات را پشت در‌های بسته فراهم کرده‌ایم. این معیارها، اما تنها در مورد مناطق اعلام شده است و در مورد سایر مناطق نیست، چون ضرورتی وجود ندارد.

به گزارش سایت کالچو مرکاتو، رویداد‌های ورزشی هفته آینده که قرار است پشت در‌های بسته برگزار شود، شامل بازی تیم‌های اودینزه - فیورنتینا، میلان - جنوا، پارما - اسپال، ساسولو - برشا و یوونتوس - اینتر می‌شود. برای حضور تماشاگران در بازی لاتزیو مقابل بولونیا، ناپولی مقابل تورینو و لچه برابر آتالانتا مشکلی وجود ندارد، اما برای برگزار جدال خانگی سامپدوریا و هلاس ورونا شرایط باید مجدداً ارزیابی شود. در همین حال هواداران تیم‌های شهر‌های بولونیا، تورین و برگامو از حضور در خانه رقبا منع شده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات احمد امیرآبادی فراهانی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک یوونتوس اینترمیلان بدون تماشاگر تابناک ورزشی کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات احمد امیرآبادی فراهانی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به صعود شاگردانش به فینال جام حذفی ایتالیا با گذر از سد لاتزیو، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا با وجود شکست 2 بر یک در خانه لاتزیو، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 3 بر 2 راهی دیدار فینال شدند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: ما در این بازی رنج زیادی کشیدیم به خصوص پس از دریافت گل مستقیم از روی یک ضربه شروع مجدد. ما البته می‌دانستیم که این بازی این‌طور خواهد بود.

وی افزود: ما چند موقعیت گلزنی توسط ولاهوویچ و برمر داشتیم و خطر سکته مغزی در نیمه دوم نیز وجود داشت اما در ادامه به لحاظ فیزیکی پیشرفت کردیم و نیمه دوم خوبی را تجربه کردیم. بازی آسانی نبود چون ما بلافاصله در شروع نیمه دوم گل دوم را روی یک ضدحمله دریافت کردیم و بازیکنان ما ممکن بود به لحاظ روحی خود را ببازند.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

سرمربی یوونتوس که شاگردانش در دیدار فینال این رقابت‌ها باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های آتالانتا و فیورنتیا بروند و جایگاه خود برای حضور در سوپرجام چهارجانبه ایتالیا را هم تضمین کردند، تصریح کرد: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست. ما در سه فصل گذشته، دو بار در فینال جام حذفی ایتالیا بازی کرده‌ایم. حالا باید روی بازی‌های سری A تمرکز کنیم چون هنوز به هدف‌مان که قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هست، نرسیده‌ایم و این هفته هم باید با میلان بازی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد