Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مرآت نیا برنده جایزه نهال فین‌تک در دو بخش داوری و رای مردمی شد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ارتباط فردا، یازدهمین رویداد فیناپ در موزه ارتباطات برگزار شد. این رویداد که از صبح تا بعد از ظهر طول کشید سخنرانی‌های متعدد و دو پنل داشت. در این سخنرانی‌ها و پنل‌ها دغدغه‌های حوزه فین‌تک در کسب‌وکارها، سرمایه‌گذاری روی آن، مباحث حقوقی و رگولاتوری و غیره مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این رویداد نیز جوایز نهال فین‌تک در دو بخش کمیته داوران و آرای مردمی در سه بخش مختلف افراد، نهادها و سازمان‌ها و راهکارهای تاثیرگذار به برندگان اهدا شد.

نیما نامداری، معاون توسعه و نوآوری شرکت ارتباط فردا یکی از  سخنرانان رویداد فیناپ درباره فقر و فین‌تک صحبت کرد. او توضیح داد که ما با واژه‌ها تعارف داریم. ایران در حال فقیرتر شدن است. اقتصاد ملی و مردم ما فقیرتر شده‌اند. اکنون نیمی از خانوارهای ایرانی درآمد آنها کمتر از هزینه‌های ضروری آنهاست. بی‌تردید همه ما حداقل در دهک نهم و دهم هستیم، اما در یک جامعه ۸۰ میلیونی فقر دارد در آن پایدار می‌شود.

به‌گفته او تمرکز فین‌تکی‌ها در ایران در حوزه پرداخت است ولی تمرکز در این حوزه معقول نیست و کمکی هم به خانوارها کمک نمی‌کند. اغلب آنها به ثروتمندان کمک می‌کند.

در بخش دیگری از این رویداد "پنل سرمایه‌گذاری و فین‌تک" با حضور آرین افشار، مدیر فینووا، صابر خسروی، مدیر مرکز نوآوری ویکست، مصطفی امیری، مدیرعامل زرین پال و حسین خسروی، مدیرعامل ادونچرز برگزار شد. آرین افشار در این پنل توضیح داد که یکی از چالش‌های سرمایه‌گذاری عدم شناخت افراد از اکوسیستم فین‌تک است. بنابراین مهم است که تیم بنیانگذار، صنعت را بشناسد. اکنون سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند سرمایه‌گذاری کم ریسک را انجام دهند. سرمایه گذاران سخت‌گیرتر شده‌اند. بین تعریف تیم خوب از نگاه تیم‌ها و سرمایه‌گذاران هم تفاوت وجود دارد.

در پایان رویداد فیناپ اهدای جوایز نهال فین‌تک در دو بخش کمیته داوران و آرای مردمی و در سه بخش مختلف افراد، نهادها و سازمان‌ها و راهکارهای تاثیرگذار اهدا شد.

در این بخش احمد مرآت نیا در دو بخش شایسته تقدیر از نگاه داوران و فرد تاثیرگذار در حوزه فین‌تک طبق آرای مردمی جایزه نهال فین‌تک را دریافت کرد و از ایشان تقدیر شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتباط فردا شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا فین تک سرمایه گذاری دو بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه،نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کرمانشاه گفت: در نوبت اول آزمون سراسری ۳۹ هزار و ۳۸ نفر داوطلب از فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت در۲۲حوزه امتحانی و روز جمعه ۳۵ حوزه امتحانی در استان کرمانشاه با هم به رقابت می‌پردازند.
دادفر افزود: از مجموع داوطلبان نوبت اول کنکور در استان ۶۲ درصد یعنی ۲۴ هزار و ۲۴۲ نفر زن و ۳۸ درصد یعنی ۱۴ هزار و ۷۹۶ نفر مرد هستند.
وی اضافه کرد: داوطلبان کنکور نوبت اول امسال استان کرمانشاه ۵۲ درصد در رشته تجربی ، ۳۴ درصد در رشته علوم انسانی، 7 درصد در رشته ریاضی، 5 درصد زبان خارجی و ۲ درصد در رشته هنر شرکت کرده‌اند.
وی زمان آزمون رشته‌های علوم انسانی و ریاضی را صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت ساعت 8 صبح و رشته‌های زبان‌های خارجی و هنر را بعد از ظهر همین روز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه اعلام کرد.
دادفر همچنین زمان امتحان کنکور رشته تجربی را روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه ساعت 8 صبح همزمان با سراسر کشور عنوان کرد.
وی حوزه‌های امتحانی رشته‌های ریاضی و علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه را شامل ۱۲ حوزه دانشگاه رازی؛ ۲ حوزه دانشگاه صنعتی، چهار حوزه دانشگاه آزاد اسلامی و ۲ حوزه در دانشگاه پیام نور بیان کرد.
وی آزمون امتحان رشته‌های هنر و زبان خارجی را صرفاً در 7 حوزه دانشگاه رازی اعلام کرد.
وی همچنین آزمون رشته تجربی در صبح جمعه را ۱۲ حوزه در دانشگاه رازی، ۲ حوزه در دانشگاه صنعتی، پنج حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی، 5 حوزه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای، 4 حوزه در دانشگاه پیام نور، و 8 حوزه آموزش و پرورش اعلام کرد.
دکتر دادفر یادآور شد: 8 حوزه دانشگاه رازی در پردیس مرکزی شامل دانشکده علوم پایه، مجتمع کلاسی، دانشکده اقتصاد و کارآفرینی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشکده تربیت بدنی، دانشکده برق و کامپیوتر، دانشکده نفت و پتروشیمی و دانشکده فنی و مهندسی و 4 حوزه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و دانشکده دامپزشکی، دبیرستان وابسته به دانشگاه دختران و پسران است.
در مجموع در کل کشور یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در تمام رشته‌ها به رقابت می‌پردازند که از این تعداد ۶۳ درصد زن و ۳۷ مرد هستند.

دیگر خبرها

  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • اینترنت فردا قطع می‌شود؟
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز