Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@23:55:10 GMT

آماده باش ۱۲۰ تیم امدادی شرکت توزیع برق لرستان

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۰۶۱۰

آماده باش ۱۲۰ تیم امدادی شرکت توزیع برق لرستان

فریدون خودنیا روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام پرسنل شرکت برق استان برای سیل احتمالی آماده باش هستند و در محل هایی که نیاز است این افراد مستقر خواهند شد.

وی بیان کرد: اجناس مورد نیاز را در انبارهایمان در پلدختر، دورود، ویسیان، معمولان ذخیره کرده ایم و در صورت وقوع سیل و به شرط راه دسترسی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودنیا افزود: در امر بازسازی با توجه به سیل فروردین ماه، شبکه‌های برق را از کنار و مسیر رودخانه‌ها دور کرده و دسترسی بهتر خواهد بود و مشکل آنچنانی نخواهیم داشت.

وی گفت: چنانچه سیلی در حد فروردین در استان داشته باشیم خسارت چندانی نخواهیم داشت.

پس از آغاز فعالیت سامانه بارشی قوی در جو استان میانگین بارش‌ها به ۳۹.۱ میلی‌متر رسیده است.

 بر اساس بارندگی های ثبت شده در ایستگاه های هواشناسی لرستان میزان بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در این استان در خرم آباد ۴۳.۱، بروجرد ۳۵.۷، الیگودرز ۱۸ ، کوهدشت ۴۴.۷، پلدختر ۳۲.۷، دورود ۴۷.۷ و الشتر ۵۳.۵ میلی متر بوده است.

سامانه بارشی که از دوشنبه شب در لرستان فعال شد دارای ۲ هسته بارشی است.

 هسته اول از صبح امروزسه شنبه تا اواسط روز با متوسط بارش ۲۰ تا ۴۰ میلیمتر و هسته دوم  از غروب امروز تا صبح فردا چهارشنبه با متوسط بارش ۴۰ تا ۶۰ میلیمتر تخمین زده می شود.

و از امروز صبح تا ظهرفردا چهارشنبه بطور متناوب جو منطقه تحت تاثیر سامانه بارشی فعال قرار دارد که برای همه نقاط استان بارندگی، گاهی رعدوبرق و نیز در برخی ساعات، وزش باد شدید را به همراه دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا برق سیل وزش باد هواشناسی لرستان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی از دوشنبه به استان کردستان

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، برای شهرستان‌های بانه، سقز، دیواندره و ارتفاعات استان وقوع بارش‌های رگباری و پراکنده دور از انتظار نیست.

فردا یکشنبه سرعت وزش باد در برخی ساعات به ویژه در نیمه شرقی استان شدید خواهد بود.

از روز دوشنبه تا صبح سه شنبه سامانه بارشی دیگری وارد منطقه خواهد شد که رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، مه، کاهش دید و بارش تگرگ را به دنبال دارد.

بارش در نیمه جنوبی استان قابل توجه بوده و سبب آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب موقت می‌شود

 

دیگر خبرها

  • ۲ هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است
  • سامانه بارشی جدید در راه کردستان است
  • ورود سامانه بارشی از دوشنبه به استان کردستان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای لرستان
  • هواشناسی لرستان هشدار زرد صادر کرد
  • سامانه بارشی جدید در راه آسمان لرستان
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده در لرستان
  • ثبت ۱۱۲ میلی‌متری باران در رومشکان
  • ثبت ۳۷ میلیمتر بارندگی در لرستان
  • جزئیات بارندگی‌ها در لرستان/ ثبت بیشترین بارش‌ها در رومشکان