Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@00:05:10 GMT

اشمید: حفظ برجام مسئولیت جمعی همه ماست

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۰۹۲۴

اشمید: حفظ برجام مسئولیت جمعی همه ماست

معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در آستانه برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام تاکید کرد که حفظ برجام مسئولیت مشترک همه طرفها است.

به گزارش مشرق، «هلگا اشمید» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حساب توئیتری خود نوشت: «در وین هستیم تا مقدمات برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام را فراهم کنیم. باید به نظارت بر اجرای برجام ادامه دهیم چرا که یک مسئولیت جمعی برای حفظ توافق هسته‌ای بر دوش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بیشتر بخوانید: لاوروف: آتش‌بس با تروریست‌ها در ادلب غیرممکن است یک بازی ساده با کرونا/ برجام بدتر از کرونا!

روز گذشته، اتحادیه اروپا اعلام کرد که نشست کمیسیون مشترک برجام به میزبانی وین روز چهارشنبه (فردا) برگزار می‌شود.

 «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه روز سه شنبه با اشاره به نشست روز چهارشنبه در وین بر لزوم کاسته شدن از تنش‌ها در ارتباط با توافق هسته‌ای ایران تاکید کرده است.

به گزارش خبرگزاری «اینترفکس»، وزیر خارجه روسیه طی سخنرانی در نشست «کنفرانس خلع سلاح» در ژنو سوئیس درباره مسائلی از قبیل برجام و همچنین اقدامات سوء آمریکا در از بین بردن توافق‌ها کنترل تسلیحات استراتژیک در جهان صحبت کرد.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص نشست آتی کمیسیون مشترک برجام در وین اعلام کرد: جلسه‌ای که روز چهارشنبه هفتم اسفند برگزار می‌شود، نشست عادی و دوره‌ای کمیسیون مشترک برجام است که در سطح معاونان وزرا و مدیران سیاسی برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد که این جلسه ارتباطی با سازوکار حل اختلاف برجام نداشته و جلسه عادی کمیسیون مشترک است که هر سه ماه یک بار برگزار می شود.

آخرین دور ، نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران کل وزارت خارجه های ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) ۱۵ آذرماه در محل نمایندگی اتحادیه اروپا در وین برگزار شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا کمیسیون مشترک وزارت خارجه سرگئی لاوروف سید عباس موسوی امریکا نشست کمیسیون مشترک اتحادیه اروپا انگلیس فرانسه توافق هسته ای ایران برجام ایران کنفرانس خلع سلاح نشست کمیسیون مشترک برجام اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: دیدار جمعی از معالمان بسیجی با مقام معظم رهبری، دیدار جمعی از فرهنگیان و معلمان، مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، تجلیل و تکریم از معلمان نمونه و دیدار و تجلیل از خانواده شهدای معلم، جانبازان و ایثارگران شاخص‌ترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان است.
حجت الاسلام عبدی غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری، ترویجی و تبیین اندیشه‌های مطهر در قالب سخنرانی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و محافل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان عنوان کرد.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه بعنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است. 

دیگر خبرها

  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • درخواست اتحادیه اروپا برای تحقیقات مستقل درباره گورهای جمعی خان‌یونس
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • اقدام قانونی علیه طرح گازی آلمان در دستورکار کمیسیون اروپا
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه