Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 پیش‌تر رسانه‌های آمریکایی گزارش داده بودند که جامعه اطلاعاتی آمریکا به برخی از قانونگذاران درباره تلاش‌های ادعا شده روسیه برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ اطلاع داده‌اند اگرچه مسکو مرتبا هرگونه مداخله در امور داخلی آمریکا را رد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: آژانس‌های اطلاعات هرگز درباره این موضوع اطلاعی به من نداده‌اند و این عجیب است که آژانس‌های اطلاعات چنین اطلاعاتی را به برنی سندرز، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اعلام اینکه این اطلاعات درباره اتهامات آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا علیه روسیه احتمالا درز کرده، بار دیگر ادعاهای پیشین خود را تکرار کرد؛ ادعاهایی دال بر اینکه آدام شف، رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکااحتمالا در درز این اطلاعات دست داشته است.

او همچنین گفت که مساله آزادی مذهب را با نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند در میان گذاشته است. وی افزود: در هند آنها کارهای بزرگی انجام می‌دهند تا آزادی مذهب را داشته باشند. مودی خودش نیز خواستار آزادی مذهب است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ روسیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود

آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در ایالات متحده اتهامات وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اینکه اداره اطلاعات اصلی ستاد کل روسیه (GRU) "فعالیت سایبری مخرب" در آلمان، چک، لیتوانی، لهستان، اسلواکی و سوئد انجام می‌دهد را رد کرد. 

آنتونوف گفت که واشنگتن باید هرگونه سوء ظن را از طریق کانال‌های رسمی "با ارائه حقایق و شواهد خاص" هدایت کند.

آنتونوف ادعا کرد که "چنین داستان‌های جعلی تحریک آمیز تنها با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده تشدید خواهد شد" تا "توجه رای دهندگان را از مسائل فوری منحرف کند. " 

وی افزود که "اکثریت قریب به اتفاق" حملات سایبری از قلمرو ایالات متحده انجام می‌شود. 

گفته می‌شود همزمان با فرارسیدن موعد انتخابات در آمریکا، این کشور با تمام قوا به اتهام‌زنی و دروغ علیه روسیه و چین می‌پردازد و سعی دارد با تکرار چندباره یک دروغ آن را به حقیقت تبدیل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود