Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه شهرخودرو، وحید علیپور در خصوص حکم صادره علیه باشگاه به واسطه شکایت باشگاه نساجی مازندران اظهار کرد: واقعاً از شنیدن این خبر جا خوردیم و بهت زده‌ایم. بر اساس چه متر و معیاری دوستان در فدراسیون فوتبال اقدام به صدور چنین حکمی کردند؟ (بستن دو پنجره نقل و انتقالات شهرخودرو و محرومیت دو بازیکن این تیم)

قائم مقام باشگاه شهرخودرو افزود: درست در روزهایی که یکی از چهار نماینده ایران هستیم، به بهانه اینکه در جلسه‌ای حاضر نشده‌ایم حکمی علیه ما صادر کرده‌اند که نه تنها باورکردنی نیست، بلکه اصلاً سابقه ندارد چنین حکمی علیه باشگاهی، ولو مقصر صادر شود، چه برسد به شهرخودرو که ابداً در این پرونده هیچ تقصیری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور ادامه داد: در روزهایی که به عنوان نماینده ایران در آسیا حضور داریم و کشورهای عربی مثل عربستان سعودی همه کار می کنند تا تیم های ایرانی را زمین بزنند و اجازه ندهند بازیهایمان در ایران برگزار شود، انتظار داشتیم در کشور خودمان حداقل چنین رفتاری را نبینیم تا نماینده کشورمان را نه تنها در آسیا بلکه در مسابقات داخلی به حاشیه ببرند و استرس ایجاد کنند.

قائم‌مقام باشگاه شهرخودرو گفت: می‌گویند چرا در جلسه کمیته حضور نداشتید؟ دوستان اصلاً در جریان هستند که ما یکی از چهار پرچمدار ایران در آسیا هستیم؟

علیپور یادآور شد: هر دو بازیکنی که از نساجی به شهرخودرو در نیم‌فصل پیوستند، نامه فسخ دارند و به همین خاطر بوده که در این مدت هم کارت بازی این بازیکنان توسط سازمان لیگ صادر شده‌است. حالا چطور ممکن است چنین حکمی آن هم در شرایطی که با جدی‌ترین رقیب‌مان در لیگ، چند روز دیگر بازی داریم صادر می‌شود؟

قائم‌مقام شهرخودرو تاکید کرد: در شرایط اقتصادی خاصی که کشورمان قرار دارد، باید قدر زحمتکشانی مثل فرهاد حمیداوی که با جدیت پای کار آمده و تمام تلاشش را برای موفقیت و زنده نگه داشتن فوتبال خطه خراسان به کار گرفته، دانست. قطعاً به این حکم اعتراض می‌کنیم اما ناراحتی ما از این است که چرا باید این دو بازیکن خوب خود را در جدال مهم مقابل پرسپولیس به همراه نداشته‌باشیم؟

کد خبر 4863187

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی فرنگی لیگ برتر والیبال قهرمانی آسیا لیگ قهرمانی فوتبال آسیا والیبال الاهلی عربستان وزارت ورزش و جوانان کاراته لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت

به گزارش ورزش سه، مهرداد محمدی ستاره تیم فوتبال استقلال اگر در دیدار مقابل ذوب آهن کارت زرد دریافت کند بازی حساس این تیم مقابل فولاد خوزستان را از دست خواهد داد و به دلیل چهار کارته شدن محروم خواهد بود.

محمدی در بازی با مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر در دقیقه 25 اولین کارت زرد خود را دریافت کرد، دومین کارت زرد او به هفته سیزدهم لیگ برتر باز می‌گردد که در دقایق پایانی مسابقه از داور دریافت کرد.

مهاجم استقلال هفته گذشته در بازی با تراکتور هم کارت زرد دریافت کرد تا در آستانه محرومیت قرار بگیرد و در بازی با ذوب آهن باید با تمرکز و احتیاط بیشتری به میدان برود تا بتواند استقلال را در هفته های پایانی همراهی کند.

او به همراه گوستاوو بلانکو زوج هجومی خوبی تشکیل داده اند و غیبت محمدی در مسابقات حساس پیش رو می‌تواند یک چالش جدی برای نکونام و استقلال تبدیل شود، البته استقلال پیمان بابایی و آرمان رمضانی را در اختیار دارد و در صورتی که این بازیکن محروم شود می‌تواند از آنها بهره بگیرد.

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد