Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار بخش چلو شهرستان اندیکا از مسدود شدن راه ارتباطی ۱۶ روستا بر اثر بارش های ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سعید بلدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برنا از مسجد سلیمان با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اثر بارش های ۲۴ ساعت گذشته و طغیان رودخانه فصلی دره شیرون، راه ارتباطی ۱۶ روستا مسدود شده و امکان تردد برای ساکنان میسر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در دو نقطه منتهی به بخش چلو شاهد ریزش کوه بودیم، گفت: آب تالاب شیمبار نیز بالا آمده و احتمال مسدود شدن مسیر اندیکا به چهارمحال و بختیاری وجود دارد که در این خصوص منتظر پاسخ شورای تامین شهرستان هستیم.

بخشدار بخش چلو شهرستان اندیکا افزود: با احداث یک پل بر روی رودخانه دره شیرون می‌توان در آینده از مسدود شدن راه ارتباطی این منطقه جلوگیری کرد که تا کنون پیگیری های ما بی نتیجه مانده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش باران چهار محال و بختیاری ریزش کوه اندیکا روستا ها انسداد راه برنا خوزستان بخش چلو شهرستان اندیکا راه ارتباط راه ارتباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار

حسین برزگر مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۴ طرح آبرسانی در بخش ناغان با بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد، گفت: طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری روستای گل سفید به صورت نمادین افتتاح شد.

وی افزود: اصلاح حوضچه‌های روستای رحیم آباد، طرح آبرسانی آبشار علیا و سرتنگ محمودی از دیگر طرح‌های آبرسانی کشاورزی در بخش ناغان است.

بیشتر بخوانید

اجرای ۱۵ طرح کلان سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری

برزگر اضافه کرد: بهره برداری از طرح گازرسانی روستای کهن دژ با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان وآبرسانی به این روستا با بیش از یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش ناغان بهره برداری شد.

وی ادامه داد: همچنین کلنگ احداث مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن در گهرو به زمین زده شد.

تسریع در تکمیل تونل زره، تهیه طرح هادی روستا‌های بخش ناغان و طرح تفصیلی شهر ناغان، تکمیل چهارخطه شلمزار از جمله مصوبات نشست شورای اداری بخش ناغان بود.

همچنین با حضور مدیران ۲۰ دستگاه اجرایی در سفر استاندار میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم بخش ناغان نیز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • هشدار نارنجی برای یک نیمه کشور | بارش‌های سیل‌آسا و احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان‌ها
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • (ویدئو) احتمال طغیان رودخانه‌ها در اصفهان، گلستان، یزد و سمنان