Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر سنندج گفت: اقداماتی که در رابطه با پیشگیری و مقابله ویروس کرونا در سطح شهر نیاز باشد از سوی شهرداری با قدرت و قوت انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جلال شریعتی عصر امروز در جلسه شورای شهر سنندج که با موضوع ضرورت راهکارهای مقابله با بیماری کرونا در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور که به نوعی ایجاد ترس در بین مردم کرده است، اتخاذ تصمیمات لازم برای پیشگیری این بیماری امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر سنندج گفت: مهم‌ترین موضوع در این راستا رعایت بهداشت فردی است، مردم باید راهکارهای مقابله با این بیماری را کاملا بشناسند و با شناخت کافی از شیوع این بیماری جلوگیری کنند.

شریعتی تصریح کرد: اقداماتی که در رابطه با پیشگیری و مقابله این بیماری در سطح شهر نیاز باشد از سوی شهرداری با قدرت و قوت انجام خواهد شد.

وی اذعان کرد: شهرداری سنندج برای انجام اقدامات پیشگیرانه در رابطه با بیماری کرونا درخواست تصویب اختصاص 2 میلیارد تومان کرده است.

غریب سجادی دیگر عضو شورای شهر سنندج نیز در این جلسه اظهار کرد: توجه به بهداشت فردی پرسنل شهرداری از مباحث مهمی است که نباید نادیده گرفته شود.

وی تصریح کرد: بحث پیشگیری به ویژه در بین نیروهای خدمات شهرداری و حتی پرسنل اداری باید به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد و در این راستا امکانات و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

فرزاد زارعی دیگر عضو شورای شهر سنندج نیز ضمن موافقت با پیشنهاد شهرداری سنندج در زمینه اختصاص 2 میلیارد تومان برای انجام اقدامات پیشگیرانه در بحث مقابله با بیماری کرونا، اظهار کرد: یکی از معضلات مهم موضوع متکدیان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جامعه مخاطب در آرامستان‌ها را افراد در رنج سنی بالای 40 سال تشکیل می‌دهند توجه به برخی امکانات در حد دستکش، مایع ضد عفونی و غیره باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از اقدام شهرداری سنندج برای اطلاعیه جلوگیری از ورود مردم به آرامستان‌ها در دوشنبه و پنج شنبه تقدیر کرد و گفت:‌ ما چه بخواهیم و چه نخواهیم افرادی به دلیل فوت بستگانشان به آرامستان می‌روند برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا فراهم کردن برخی امکانات مانند در اختیار نهادن ماسک و دستکش و غیره قبل از ورود آنها به آرامستان باید مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس شورای شهر سنندج شریعتی سنندج انتخابات کرونا شورای شهر سنندج بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریوان رکورددار بارش باران در کردستان

ایسنا/کردستان معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: طی شبانه‌روز گذشته شهرهای مریوان با ۳۳ میلی‌متر، سروآباد ۳۲ و کامیاران با ۳۰ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را در استان به خود اختصاص دادند و بارش شهر سنندج نیز ۱۷ میلی‌متر گزارش شد.

علی پناهی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی برای امروز جمعه فعالیت سامانه بارشی به شکل ابری شدن آسمان در پاره‌ای نقاط مه، گاهی وزش باد، رگبار قابل ملاحظه باران، رعد و برق و بارش تگرگ در برخی از نقاط استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از امروز شنبه تا یکشنبه از میزان ناپایداری‌ها نسبت به روز جمعه کاسته می‌شود، اما همچنان شاهد رگبار باران و رعد و برق در بخش‌های غربی و تا حدودی جنوبی استان خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: مجدداً از صبح روز دوشنبه تا روز سه‌شنبه موج بارشی جدیدی نیمه غربی کشور را در بر خواهد گرفت که موجب رگبار باران و رعد و برق و تگرگ در سطح استان می‌شود.

پناهی اضافه کرد: طی این مدت بارش‌ها کل استان را در بر خواهد گرفت اما انتظار داریم در مجموع شدت آن برای نیمه غربی و جنوبی همچون شهرستان‌های مریوان، سروآباد، کامیاران، بانه، سنندج و جنوب شهرستان‌های قروه و دهگلان و غرب شهرستان‌های دیواندره و سقز بیشتر باشد که با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاری، آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها نیز اتفاق خواهد افتاد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط شکل‌گیری گردوخاک بر روی عراق و سوریه و انتقال بخشی از آن به سطح استان فردا و پس فردا کیفیت هوا و دید افقی در استان تا حدودی کاهش می‌یابد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: طی شبانه‌روز گذشته شهرهای مریوان با ۳۳ میلی‌متر، سروآباد ۳۲ و کامیاران با ۳۰ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را در استان به خود اختصاص دادند و بارش شهر سنندج نیز ۱۷ میلی‌متر گزارش شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان