Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:12:04 GMT

یزد لوله حریف بویر احمد یاسوج نشد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۱۴۵۰

یزد لوله حریف بویر احمد یاسوج نشد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،محمود امیری سرمربی تیم فوتبال یزدلوله یزد گفت: هفته یازدهم لیگ دسته سه فوتبال کشور در حالی آغاز شد که تیم فوتبال یزد لوله تنها نماینده استان حریف تیم بویر احمد یاسوج نشد و شکست خورد.

او افزود: در چارچوب هفته یازدهم این رقابت‌ها در گروه سوم تیم یزد لوله در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف تیم بویر احمد یاسوج رفت و در نهایت با نتیجه ۱ بر ۰ بازی را در خانه حریف به حریف واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شکست امروز تیم یزد لوله ۱۲ امتیازی ماند و به رده هشتم جدول سقوط کرد و تیم‌ بویر احمد یاسوج نیز با این برد ۱۲ امتیازی و‌ در رده ششم جدول قرار گرفت.

استان یزد با ۴۷ هیئت ورزشی و ۵۰ هزار ورزشکار، ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه دارد.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال یاسوج هیئت ورزشی فوتبال ساحلی بویر احمد یاسوج یزد لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع آب در شهر لیکک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ اداره آب فاضلاب شهرستان بهمئی اطلاعیه‌ای مبنی بر قطع آب در شهر لیکک صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: به منظور راه اندازی خطوط جدید آب شهر لیکک، اصلاح شبکه فرسوده و پایداری آب، آب شهر لیکک از ساعت ۱۲ ظهر امروز جمعه تا ۱۲ شب همین تاریخ قطع خواهد شد. بر همین اساس از همه همشهریان درخواست می‌شود نسبت به ذخیره آب مصرفی مورد نیاز اقدام کنند. در این اطلاعیه تاکید شده مشترکان در زمان قطع آب، شیر فلکه ورودی منزل را بسته و پمپ‌های آب خانگی را خاموش کرده و بعد از ساعت یاد شده و برقرارشدن آب شهری، برای مدت ۵ دقیقه لوله‌های آب را باز گذاشته تا آب مانده در لوله‌ها خارج شود.

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • همایشی از جنس سلامت در یاسوج
  • اطلاعیه قطع آب در شهر لیکک
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم