Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: حرکت به سمت کنترل ویروس کرونا است و مراجعه کاهش یافته و تعداد افرادی که مرخص می شوند هم افزایش یافته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور، در اولین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: گزارشی که وزیر بهداشت دادند، مثبت بود. حرکت به سمت کنترل ویروس کرونا است و مراجعه کاهش یافته و تعداد افرادی که مرخص می شوند هم افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولین کنترل را در کوتاه ترین زمان انجام می دهند. مردم نگران نباشند اما همکاری کنند. دستورالعمل از وزرات بهداشت و همه توصیه ها از طریق صداوسیما به مردم اعلام می شود و رسمی است.

دکتر روحانی ادامه داد: هرکجا جمعیت و اجتماعی است باید مراقب بهداشتی و پزشکی را انجام دهیم. همه باید دقت کنند اما باید کار و فعالیت کنیم. یکی از نقشه های دشمنان این است که با هراس افکنی، کشور را به تعطیلی بکشانند. همه باید کار کنند و فعالیت داشته باشند و فرد مشکوک را به بیمارستان ببریم. نیروهای مسلح از همه امکانات خود استفاده می کند. اگر تخت بیمارستانی مورد نیاز باشد، نیروهای مسلح کنار ستاد ملی و کنار وزارت بهداشت در این زمینه کمک می کند.

رئیس جمهور تاکید کرد: از روز شنبه به روال عادی برمی گردیم مگر اینکه ستادملی موضوع جدیدی اعلام کند. 24 ساعته برای تولید مواد ضدعفونی کننده و مواد شوینده شرکت ها کار می کنند البته یک تعداد افراد معدود سو استفاده کردند. نیروی انتطامی هم گزارش داد که برخی می خواستند از این شرایط سو استفاده کنند.

او در ادامه افزود: تصمیم گیری شد که راهیان نور و اعتکاف تعطیل شود. اگر چیزی را ستاد ملی مبارزه با پیشگری تصمیم گرفت و ابلاغ شد، آن تصمیم امری، لازم و شرعی است.

دکتر روحانی ادامه داد: واقعیت ها به مردم گفته شود. اگر عده ای مرخص شدند به مردم اطلاع داده شود. تعداد فوت شدگان هم اعلام شود. اعتماد مردم باید حفظ شود و اعتماد مردم برای ما لازم و ضروری است. مردم و مسئولین به صحبت های معاندین توجه نکنند. انشاالله از این شرایط همه با هم عبور می کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد

آرا شاوردیان، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار قدس در مورد سامانه خودنویس، گفت:  اینکه وزارت راه تلاش کرده است و این سامانه را راه اندازی کرده است اقدام خوبی است و فقط امیدواریم به سرنوشت سایر سامانه ها دچار نشود. این سامانه اگر شروع به کار کند و موجر و مستاجر در این سامانه ثبت نام کنند قاعدتا توافقاتی که هست باعث شفافیت مالیاتی می شود دولت می تواند براساس قراردادی که هست مالیات های مربوطه را اخذ کند.

وی اظهار کرد: با این سامانه  دست دلالان کوتاه می شود عامل افزایش اجاره بها دلالان هستند و اگر دست دلال ها کوتاه شود مردم ما آگاهانه قرارداد می بندند. قطعا اگر مردم بدانند این سامانه به نفع شان است برای اجاره از این طریق اقدام می کنند  و اتفاقا مالیات را نیز می پردازند.

وی افزود؛ دولت نیز باید این مالیات ها را برای زیر ساخت ها هزینه کند.  وقتی این مالیات از این طرف پرداخت می شودو از آن طرف برای رفاه مردم هزینه شود قطعا از این سامانه استقبال می شود.

شاوردیان تاکید کرد: با این سامانه امکان کنترل قیمت اجاره وجود دارد. در بعضی مناطق اجاره سلیقه ای اعمال می شود و از کوچه تا کوچه دیگر اختلاف قیمت وجود دارد که خود همین سردرگمی های را در بازار مسکن ایجاد کرده است. بنابراین با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره وجود دارد و پیش پرداخت ها و رهن و اجاره معقول تر می شود. از طرف دیگر مهم ترین موضوع در زمینه بازار اجاره، حذف واسطه و ایجاد اختیار برای مالک و مستاجر در عقد قرارداد بدون هزینه اضافی بر آنان خواهد بود که سامانه خودنویس این امکان کلیدی و مهم را فراهم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر قیمت اجاره با یک استاندارد مشخص باشد و دیدگاه سلیقه ای اعمال نشود به نفع مستاجرها است که امیدواریم موجرها نیز معقولانه قیمت ها را افزایش دهند.

دیگر خبرها

  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال / چرا کسی اجازه ندارد به این طبقات برود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • استفاده محققان از باد به عنوان ابزاری برای جابجایی اشیا
  • باید حرکت‌های دانشجویی در حمایت از غزه در جوامع بین‌المللی تبیین شود
  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد