Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@02:59:33 GMT

ابرازتأسف نتانیاهو ازمرگ حسنی‌مبارک

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۲۰۷۱

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مرگ رئیس جمهوری اسبق مصر ابراز تأسف کرد. ناطقان: به نقل از رسانه صهیونیستی جروزالم پُست، پس از انتشار خبر مرگ حسنی مبارک رئیس جمهوری اسبق مصر، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از این موضوع ابراز تأسف کرد.

در پیام نتانیاهو در این خصوص آمده است: به نمایندگی از شهروندان اسرائیل، تاسف خود بابت درگذشت حسنی مبارک، دوست خودم را بیان می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراتب همدردی و تسلیت خود را به عبدالفتاح السیسی و خانواده مبارک عرض می‌کنم.

گفتنی است، حسنی مبارک به عنوان حامی مذاکره با رژیم اشغالگر قدس در خصوص مطالبات مردم مظلوم فلسطین واکنشی منفعلانه داشت و در تلاش برای اعلام حمایت از صهیونیست ها بارها مرز این کشور با نوار غزه را بسته اعلام کرده بود.

این درحالیست که ریاست جمهوری مصر ساعاتی پیش در بیانیه‌ای به مرگ حسنی مبارک رئیس جمهوری اسبق این کشور واکنش نشان داد.

در این بیانیه از اعلام ۳ روز عزای عمومی در مصر خبر داده شده و بیان شده است: از روز چهارشنبه ۲۶ فوریه ۲۰۲۰ به مدت سه روز عزای عمومی اعلام می‌شود.

گفتنی است که حسنی مبارک ۹۲ ساله امروز سه شنبه درگذشت. منبع: مهر برچسب ها: ابرازتأسف ، نتانیاهو ، حسنی مبارک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ابرازتأسف نتانیاهو حسنی مبارک حسنی مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد

رئیس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی به دنبال استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش و رئیس مرکز اطلاعات نظامی به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، خواستار استعفای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم شد.

به گزارش ایسنا، «یائیر لاپید» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: «نتانیاهو باید به خاطر امنیت اسرائیل استعفا دهد و این کابینه باید از زندگی ما خارج شود.»

درخواست لاپید برای استعفای نتانیاهو به دنبال اعلام استعفای چند مقام نظامی ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

اخیرا، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده‌اند.

دیروز هم فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داد.

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پیشتر از بنی‌گانتس و آیزنکوت ، دو عضو کابینه جنگ درخواست کرده بود از کابینه غیرقانونی و ویرانگر بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود
  • اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است
  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه
  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • رژیم‌صهیونیستی نمی‌تواند تا ابد بجنگد