Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد لطفی روز سه‌شنبه در نشست با ناظر گمرک‌های استان و مدیرکل گمرک بوشهر افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برای هر خانواده ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده که امید می‌رود با همکاری مردم نیکوکار این استان محقق شود.

وی بیان کرد: در کنار همکاری خیران حقیقی استان، شاهد همکاری های خوبی از سوی خیران حقوقی در برتامه‌های فقرزدایی استان بوشهر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفی ادامه داد: وضعیت اقتصادی جامعه هدف کمیته امداد با توجه به گرانی‌های موجود در شرایط مناسبی قرار ندارد و با اعتبار محدود موجود امکان رفع مشکلات آنها بدون کمک‌های مردمی و افراد خیر وجود ندارد.

وی ادامه داد: البته درچند سال گذشته، خدمات خوب و مناسبی در عرصه‌های مختلف معیشتی، تامین مسکن، پیگیری مسائل درمانی، کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش  و تامین جهیزیه نوعروسان انجام شده‌است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد بی شماری درخواست در زمینه‌های مختلف به دبیرخانه کمیته امداد استان بوشهر رسید که نشان می‌دهد درصد قابل توجهی از جمعیت استان بوشهر دچار مشکلات و گرفتاری‌هایی هستند.

لطفی بیان کرد: همکاران مجموعه کمیته امداد استان بوشهر، تک به تک این درخواست‌ها را رسیدگی کرده و در حد توان و امکانات موجود و با استفاده از توان خیران زمینه رفع بخشی از مشکلات مردم را فراهم کرده‌اند.

وی ادامه داد: به دنبال رایزنی با مدیران دشتگاه‌های اجرایی، خیران خقوقی و حقیقی برای تامین بسته‌ای در قالب کمک معیشت خانواده‌های زیر پوشش برای شب عید این عزیزان هستیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان بوشهر خانواده دانش آموزان و دانشجویان کمک های مردمی گمرک انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کمیته امداد استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار؟ گفت: ۴۵۰ هزار نیکوکار حقیقی، ۴۴۰ مرکز و ۴۰۰ موسسه خیریه و جهادی با کمیته امداد فارس همکاری می‌کنند که از ۵۰۰ نفر آن‌ها تجلیل شد.
موصلی با بیان این که خیران در فارس پارسال ۹۰۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کرده اند، افزود: تلاش می‌کنیم امسال میزان همراهی خیران به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش باید.
وی ادامه داد خیران در زمینه‌های مختلف کمک هزینه ازدواج، هزینه درمان، ساخت منزل مسکونی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و حمایت از کودکان بی سرپرست با کمیته امداد همکاری می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: ۳۰ درصد از کمک‌های این نهاد به مردم، توسط خیران تامین می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی