Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@23:47:27 GMT

می‌گویند شهردار منطقه13کرونا ندارد اما دارد!

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۲۱۳۲

رئیس شورای شهر تهران با مزاح گفت: بنده احساس کردم اگر با این شرایط و قبل از مشخص شدن نتایج آزمایشهایم بیرون بیایم کسی مرا تحویل نخواهد گرفت!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن هاشمی در حاشیه برگزاری دویست و یکمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر پس از انجام آزمایشات مشخص شد که مشکلی ندارم و البته بنده تا مشخص شدن نتایج آزمایش‌هام در خانه ماندم و امروز نیز در صحن شورا حاضر شده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با مزاح گفت: البته بنده احساس کردم اگر با این شرایط و قبل از مشخص شدن نتایج آزمایشهایم بیرون بیایم کسی مرا تحویل نخواهد گرفت!

رئیس شورای شهر تهران همچنین درباره آخرین وضعیت سلامتی شهردار منطقه 13 گفت: در این چند روز چند بار تلفنی با آقای رحمان‌زاده صحبت کردم و شهردار منطقه 13 همچنان در بیمارستان  بستری است که البته شهرداری منطقه 13 اذعان دارد که مبتلا به ویروس کرونا نشده اما پزشکان اعلام کرد‌اند از 4 تستی که از وی گرفته شده، 3 تست مثبت بوده است.

هاشمی همچنین درباره آخرین تمهیدات صورت گرفته از سوی مدیریت شهری برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: در این بخش نیز روز گذشته صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری جلسه‌ای را با مدیران حوزه‌های مختلف خدمات و سلامت شهرداری تهران برگزار کرده‌اند و بخشنامه‌ها ابلاغ شده و در واقع شرایط مناسبی فراهم شده است و مراکزی که باید تعطیل شوند نیز تعطیل شده‌اند و هم اکنون مسئولان بر اوضاع مسلط هستند که البته در کشور ما همیشه در لحظات آخر بر اوضاع مسلط می‌شوند!

وی همچنین در مورد برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران گفت: در جلسه امروز در ارتباط با تبصره‌های لایحه بودجه 99 شهرداری تهران بحث و تبادل نظر شد و اعضای شورای شهر تهران نیز نظرات خود را در این زمینه اعلام کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • ابهام در قراردادهای زاکانی با چینی‌ها/ عضو شورای شهر: هنوز تردید داریم که آیا این قراردادها منعقد شده است یا خیر؟
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد