Web Analytics Made Easy - Statcounter

بحران سرپرست در تیم فوتبال استقلال همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد مصاحبه سعید رمضانی علیه مسئولان این باشگاه وی را به در خروج از این باشگاه نزدیک کرده است.

طرفداری-  قبل از دیدار استقلال مقابل الاهلی عربستان بود که سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال از مسئولان این باشگاه انتقاد کرد و مدعی شد مدیران این باشگاه برای رسیدگی به مشکلات این تیم وقت کافی در اختیار ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی به دلیل مشکلاتی که برای زمین تمرین و تهیه البسه و ... داشت از سمت خود کناره گیری کرد اما غیبت یک هفته ای وی با بازگشت استقلال به تهران تمام شد و رمضانی دوباره به کار خود بازگشت.

از سوی دیگر سرپرست استقلال همچنان با مشکلاتی که مثل زمین تمرین مواجه است و با پیمانکار مجموعه انقلاب و نگهداری از زمین تمرین دچار مشکلاتی شده که البته به پرداخت مطالبات آنها توسط باشگاه بر می‌گردد. با این وجود ظاهراً مدیران باشگاه استقلال به دلیل مصاحبه تندی که وی انجام داده تمایل چندانی به ادامه همکاری با رمضانی ندارند و به هر شکل ممکن سعی دارند تا فرد دیگری را جایگزین رمضانی کنند.

به گزارش فارس، پرویز مظلومی که قبل از حضور رمضانی در استقلال شایعاتی مبنی بر حضورش به عنوان سرپرست استقلال شنیده می‌شد گزینه جدی مسئولان باشگاه استقلال است که حتی وی امروز با حضور در باشگاه جلسه‌ای را با خلیل زاده برگزار کرد. اگر چه هنوز جدایی رمضانی و سرپرستی مظلومی رسمی نشده و هیچکس آن را تائید نمی‌کند ولی شواهد نشان می‌دهد که مظلومی هدف مدیران این باشگاه برای سرپرستی است.

با این شرایط معضل سرپرستی در استقلال این فصل هم ادامه دارد. زرینچه، همدانی و رمضانی در یک فصل سرپرست این تیم شدند اما مشکلات آنها تمام نشدنی بود. در این بین شنیده می‌شود فرهاد مجیدی مخالف حضور مظلومی به عنوان سرپرست در استقلال است و در صورت انتخاب وی قطعا به این موضوع واکنش نشان خواهد داد.

باید دید آیا مسئولان استقلال سرانجام قید مظلومی در استقلال را می‌زنند یا اینکه چهارمین نفر را در این فصل به عنوان سرپرست در این تیم معرفی خواهند کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد

فرماندار ایلام گفت: با توجه به خسارات ناشی از سیل در سال‌های گذشته، با اجرای طرح‌های آبخیزداری آب‌های سطحی و سیلاب مهار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت‌_ در جلسه مدیریت بحران شهرستان ایلام اظهار کرد: مدیریت بحران در زمان وقوع حادثه مستلزم تمهیدات لازم و از قبیل پیش‌بینی شده است.

وی افزود: به همت اعضای ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های امدادی شاهد بحران سیلاب در سطح شهرستان نبودیم.

فرماندار ایلام ادامه داد: در توزیع آب روستایی، با توجه به اینکه شغل عمده مردم کشاورزی است برنامه‌ریزی باید به گونه‌ای باشد تا آب مصرفی کشاورزی و شرب مردم تأمین شود.

نادری تاکید کرد: ترمیم به موقع شکستگی و رفع آن از مطالبات به حق مردم است که باید در اسرع وقت مرتفع اجرا شود.

وی اضافه کرد: با توجه به خسارات ناشی از سیل در سال‌های گذشته، با اجرای طرح‌های آبخیزداری آب‌های سطحی و سیلاب مهار شده است.

ادامه داد: با کمک دهیاران و شوراها، جمعیت هلال احمر و سازمان‌های مردم نهاد جهت پیشگیری از بروز هرگونه آتش‌سوزی در مراتع وجنگل‌ها تدابیری اندیشیده شود.

کد خبر 751224

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت خسارت‌های توفان شب گذشته خراسان رضوی
  • حسن‌پور: گشت ارشاد مسئولان از اقدامات انقلابی دولت است
  • آتیلا حجازی از این جایگاه راضی نیست!
  • علت استعفای سرمربی خوشه طلایی مشخص شد
  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • سرپرست استقلال مجوز نگرفت؛حجازی سکونشین شد+ فیلم
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند