Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اسبق انجمن اسلامی مستقل دانشگاه آزاد گفت: تعدادی از فعالین دانشجویی و طلاب حوزه علمیه پیرامون حل مشکلات مردم در نظر دارند مطالبه‌گری از مسؤولان چهارمحال و بختیاری را به صورت جدی کلید بزنند.

سجاد درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از آغاز یک جریان مطالبه‌گرانه در شهرکرد خبر داد و گفت: تعدادی از فعالین دانشجویی و طلاب حوزه علمیه پیرامون حل مشکلات مردم و در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب در نظر دارند مطالبه‌گری از مسؤولان چهارمحال و بختیاری را به صورت جدی کلید بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعال دانشجویی ادامه داد: حوزه علمیه ولایت شهرکرد با همکاری انجمن‌های اسلامی مستقل دانشگاه‌های آزاد و علوم پزشکی شهرکرد این حرکت مبتکرانه را از هفته آینده کلید می‌زنند.

وی با انتقاد از  اینکه چهارمحال و بختیاری کانون بیکاری کشور و درگیر با آسیب‌های متعددی است، تبیین کرد: مطالبه‌گری از مسؤولان برای اجرای سیاست‌‌های مدیریت جهادی و انقلابی راه حل کارآمدی است که با همت تشکل‌های دانشجویی و حوزه‌های علمیه محقق خواهد شد.

این دانشجو ادامه داد: مطالبه‌گری با تخریب و تسویه حساب متفاوت است و این حرکت جدیدی که آغاز می‌شود و «مطالبه‌گرانه» نام دارد از سر دلسوزی و کمک به مردم و خود مدیران است؛ امیدواریم مسؤولان استانی با استقبال از این حرکت موجب موفقیت خود و پیشرفت استان را فراهم کنند.

دبیر اسبق انجمن اسلامی مستقل دانشگاه آزاد افزود: بسیاری از مشکلات استان با یک پیگیری کوچک حل می‌شود و در شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری موارد متعددی از همین کاستی‌های کوچک وجود دارد که موجب نارضایتی مردم می‌شود، تلاش ما برای رفع این مسایل خواهد بود؛ البته مشکلات کلان استان مانند بیکاری و آب را هم در همین جلسات پیگیر خواهیم بود.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه آزاد انجمن اسلامی مستقل شهرکرد مطالبه گری مطالبه گرانه حوزه و دانشگاه چهارمحال و بختیاری مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: بارش باران محور‌های شهرکرد به کوهرنگ، شهرکرد به فارسان و بروجن به شهرکرد را لغزنده کرد.

بیشتر بخوانید

محور‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری لغزنده است

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد از این محور‌ها را دارند احتیاط لازم را داشته باشند.

نوربخش از رانندگان خواست: با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری