Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حشمت احمدی، سخنگوی نیرو‌های ارتش در استان فراه در غرب افغانستان اعلام کرد بر اثر انفجار بمب کنار جاده‌ای در مسیر عبور نیرو‌های مرزی در شهرستان جوین استان فراه، ۲ نیروی مرزی افغان کشته شدند.

همچنین گل اسلام سیال، سخنگوی استانداری زابل افغانستان نیز اعلام کرد ۴ سرباز ارتش بر اثر انفجار کنار جاده‌ای امروز در شهرستان ارغنداب استان زابل زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

لزوم خروج نیرو‌های آمریکایی از افغانستان کشته شدن ۳۵۰۰ غیرنظامی افغان در سال ۲۰۱۹

این در حالی است که مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس خبری خود در روز سه‌شنبه تاکید کرد که تنها در صورت کاهش خشونت‌ها تا موعد امضای قرارداد با طالبان، واشنگتن حاضر است تا این قرارداد را منعقد کند.

سخنگوی استانداری زابل افغانستان افزود: «در این انفجار یک دستگاه خودروی نظامیان افغان نیز منهدم شد.»

از سوی دیگر محمد اسحاق یکی از مسئولان بهداشت و درمان استان کنر امروز گفت: افراد طالبان به واحد‌های سیار واکسیناسیون فلج اطفال اجازه ندادند کودکان را در مناطق تحت کنترل این گروه واکسینه کنند.

وی افزود: «با این اقدام طالبان، سی هزار کودک زیر ۵ سال در استان کنر از واکسیناسیون فلج اطفال محروم می‌شوند.»

امروز چهارمین روز از اجرای طرح کاهش خشونت در افغانستان بود و قرار است این طرح به مدت یک هفته اجرا شود. مقامات آمریکایی گفته اند در صورت موثر بودن این طرح، تواققنامه صلح آمریکا با طالبان دهم اسفند ماه در دوحه امضا می‌شود.

پیش از این محمد اشرف غنی، رئیس‌جمهور افغانستان در سخنانی اعلام کرده بود توافق کاهش خشونت در افغانستان از روز جمعه (جمعه گذشته) ساعت ۱۲ شب به وقت محلی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انفجار در افغانستان حمله تروریستی کاهش خشونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران

یک افغان به نام جاوید که مدعی است متولد ایران است، ویدیویی از جمعیت عظیم افغانی‌ها را در اینستاگرام منتشر کرده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. 

او به زمان و مکان ثبت این ویدیو اشاره نکرده است. او یک ویدیوی دیگر از نصب پرچم افغانستان در نقطه‌ای از تهران نیز منتشر و برای افغانستان ابراز دلتنگی کرده است. این ویدیو‌ها را می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # ایران ، اتباع افغان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • اظهارنظر مجاهد درباره سفرهای مقامات متعدد سیاسی به کابل
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران