Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس پلیس راه لرستان با اشاره به این‌که گفت: تمام محورها لغزنده بوده و آب گرفتگی دارند و در جاده پلدختر از سه راه بابازید تا پلدختر امکان آبگرفتگی وجود دارد.

مصطفی دالوند در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که از دیروز در تمامی محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش باران هستیم، اظهار کرد: تمام محورها لغزنده بوده و آب گرفتگی دارند بنابراین از هموطنان خواهش داریم که سفرهای خود را کنسل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جاده خرم آباد به پلدختر و بالعکس را به صورت کامل مصدود کردیم، مسیر چولهول به معمولان و دهلیج به معمولان و پلدختر جاده‌های جایگزین هستند.

رئیس پلیس راه لرستان افزود: جاده پلدختر از سه راه بابازید تا پلدختر امکان آب گرفتگی دارد لذا رانندگان با احتیاط کامل از این محورعبور کنند.

وی عنوان کرد: از مردم درخواست داریم که به توصیه‌ها توجه کنند که این بحران و موضوع را بدون حادثه سپری کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس راه سیلاب لرستان سیل اخبار سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، افشین یگانه با اشاره به شدت بارش در ثلاث باباجانی به آبگرفتگی پل‌های ارتباطی برخی از روستا‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: برخی از جاده آسفالت روستا‌ها هم تخریب شده که راهداری در جاده‌ها فعال و محور‌ها را باز می‌کند.
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، از رفع انسداد راه در جوانرود به علت ریزش کوه خبر داد و گفت: هم‌استانی تا روز یکشنبه از سفر‌های غیرضروری اجتناب و در صورت ضرورت وضعیت راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری جویا شوند.
براساس اعلام هواشناسی استان کرمانشاه، امروز هم به تناوب شاهد بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق، رگبار و آبگرفتگی معابر و رواناب در سطح استان خواهیم بود در ادامه در روز یکشنبه از شدت بارش در استان کاسته و، اما در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه با عبور موج ناپایداری مجددا شاهد بارش‌های همراه با رعدوبرق در نیمه شمالی استان خواهیم بود .

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد