Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از طغیان بخشی از رودخانه کشکان خبر و ادامه داد: در چم‌حیدر و دم‌رود معمولان، رودخانه کشکان طغیان کرده و آب کاملا در سطح جاده قرار گرفته است.

عارف امرایی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به مسدود شدن بسیاری از راه‌های منتهی به پلدختر، اظهار کرد: در حال حاضر محور قدیم پلدختر همچنان به دلیل حجم بالای بارش مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در چند نقطه از شهرستان پلدختر همچون چم‌حیدر و ملاوی آب گرفتگی را شاهد هستیم که قطعا با ادامه روند بارش‌ها، شاهد تخریب محورها در این مناطق خواهیم شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از طغیان بخشی از رودخانه کشکان خبر و ادامه داد: در چم‌حیدر و دم‌رود معمولان، رودخانه کشکان طغیان کرده و  آب کاملا در سطح جاده قرار گرفته است.

امرایی بیان داشت: با توجه به شرایط توپوگرافی محورهای خرم‌آباد و پلدختر و هم‌جواری با رودخانه کشکان، از این رو تخریب این نقاط دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به استقرار 10 اکیپ راهداری در مسیر خرم‌آباد به پلدختر و بالعکس، افزود: ریزش‌برداری و مقابله با آب گرفتگی از جمله اقدامات اخیر راهداری در سطح محورهای استان است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه پل‌های موقت روستاهای سیل‌زده به صورت کانالی برقرار شده بود، با بارش‌های سیل‌آسای امروز دچار تخریب خواهند شد.

انتهای پیام/85018

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل لرستان آب طغیان رودخانه کشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم

روستای شورکش از توابع شهرستان بابل استان مازندران است. بر روی رودخانه این روستا پل چوبی که هیچگونه ایمنی ندارد جهت عبور اهالی در نظر گرفته شده است اما با بارش های اخیر و سیلابی شدن رودخانه تنها پل چوبی این رودخانه تخریب شد و اهالی این روستا را با مشکل مواجه کرد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی و ساخت پل بر روی این رودخانه را کرد.

منبع: علی حاجی آقازاده سنگرودی - مازندران

بیشتر بخوانید:

عبور دلهره‌آور و ترسناک از رودخانه کشکان پلدختر + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد