Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-01@05:13:38 GMT

سیل گاز شهر معمولان را قطع کرد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۲۸۳۹

صراط:

فیروز خدایی اظهار داشت: پس از اعلام سازمان هواشناسی استان مبنی بر احتمال وقوع سیل در استان کارکنان شرکت گاز لرستان در آماده باش کامل هستند.

به گزارش فارس وی با اشاره به قطع شدن گاز شهر معمولان ، افزود: امروز در اثر بالاآمدن آب رودخانه کشکان چهار متر از لوله گاز این شهر تخریب شد که در اثر آن گاز منطقه قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان کرد: پس از اطلاع از این اتفاق اکیپ‌های شرکت گاز در محل مستقر شدند اما به علت حجم بالای آب امکان تعمیر وجود نداد.

خدایی در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: به محض فروکش کردن آب رودخانه کشکان اقدام به تعمیر خط لوله گاز شهر معمولان می‌کنیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: گاز شهر معمولان رودخانه کشکان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد گفت: در یک‌سال گذشته ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای یزد، مهدی منصوری با اشاره به به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها اظهار کرد: در این راستا تاکنون در ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، حد حریم و بستر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲.۳ رودخانه‌ها دیواره ساحلی کشیده شده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد اشاره کرد و گفت: ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه انجام شده بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد، همچنین در یک‌سال گذشته ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شده است.

منصوری تاکید کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

کد خبر 749193

دیگر خبرها

  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • پیش‌بینی رگبار تگرگ در لرستان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در لرستان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • هشدار نارنجی هواشناسی لرستان: در حاشیۀ رودخانه‌ها توقف نکنید
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۰؛هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت