Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان رامین میرزایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان شد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان عصر امروز (۶اسفند) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، با بیان اینکه مدیریت، هنر مسئولان در سیستم جاری است، گفت: پشتوانه مدیریت صحیح، برنامه‌ریزی و پشتوانه برنامه‌ریزی شاخص دقیق است و پشتوانه شاخص دقیق نیز انطباق شاخص عدم اطمینان به اطمینان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتح‌الله حقیقی ادامه داد: کشور امروز در جنگ اقتصادی نابرابری قرار گرفته است و خوشبختانه در استان زنجان مدیران توانمندی وجود دارند که هماهنگی بالایی بین آنان بوده که اگر این‌گونه نبود، زنجان جزو سه استان برتر در بحث تسهیل کسب و کار و سه استان امن کشور نبود و این امنیت به حدی است که انتخابات مجلس یازدهم در امنیت کامل و بدون مشکل برگزار شد.

استاندار زنجان با اشاره به تسهیلات ارائه شده در استان زنجان، افزود: پرداخت تسهیلات به بخش‌های مختلف از جمله صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و غیره نسبت به سال گذشته ۳۷ درصد افزایش یافته و این افزایش نیز با توجه به ارتقای جایگاه اقتصادی بانک‌های استان بوده است.

وی با اشاره به آمار بیمه اجباری در استان، گفت: سال گذشته در استان ۵۰۶۷ نفر تحت پوشش بیمه اجباری قرار گرفتند و بیش از ۵۰۰۰ نفر نیز بازنشسته شده‌اند که در مجموع می‌توان گفت، بیش از ۱۰ هزار شغل در استان ایجاد شده است. همچنین افراد تحت پوشش بیمه بیکاری از ۳۲۴۱ نفر با ۲۴ نفر کاهش به ۳۲۱۷ نفر رسیده است.

حقیقی تصریح کرد: استان زنجان امسال و سال گذشته در بحث دریافت مازاد درآمد به لحاظ درصدی، در رتبه اول کشور قرار دارد و پنجره واحد سرمایه‌گذاری که ابتکار استان است، بنا به دستور معاون اول رئیس‌جمهور در همه استان‌ها اجرا می‌شود.

استاندار زنجان یادآور شد: حجم سرمایه‌گذاری استان در سال ۹۶ به میزان ۱۱۰۰ میلیارد تومان، سال گذشته ۱۰۰۰ میلیارد تومان بوده و در حال حاضر به ۳۰۰۰ میلیارد تومان رسیده است و پروژه‌هایی نیز در استان وجود دارد که بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به آن اختصاص داده شده است.

وی افزود: طی دو سال گذشته هیچ واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشده و ۱۱ واحد تولیدی نیز به چرخه تولید بازگشته که حجم سرمایه‌گذاری واحدهایی که به چرخه تولید بازگشته، ۱۰۰۵ میلیارد تومان بوده است.

در ادامه این جلسه، رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان نیز با اشاره به محدودیت‌های اتفاق‌ افتاده، اظهار کرد: اینکه گفته می‌شود کمبود اعتبار وجود دارد به این معنی نیست که پول در کشور وجود ندارد.

رامین میرزایی ادامه داد: تلاش می‌شود تا کمبودهای بودجه‌ای استان تا آخر سال تامین شود؛ ولی از مدیران ارشد استانی انتظار می‌رود مدیریت منابع مالی در ادارات و دستگاه‌های استان مورد توجه خاص قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سعی بر این است سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان چابک‌تر از گذشته شود، افزود: این سازمان با همه دستگاه‌ها تعامل خواهد داشت، ولی تعامل به صورت منطقی خواهد بود. باید توجه داشت تامین اعتبار به عهده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است و این وظیفه مدیر است که با برنامه بوده و شاخص‌ها و تحقق خواسته‌های مردم را دنبال کند.

رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان، از مدیران دستگاه‌ها خواستار استفاده از ظرفیت تبصره ۱۸ قانون بودجه شد و خاطرنشان کرد: تبدیل وضعیت کارمندان غیررسمی در دستگاه‌ها و کسب مجور جدید جذب نیرو در اولویت بوده و مدیران باید اسناد خزانه اسلامی موجود در دستگاه‌ها را پیش از پایان سال تعیین‌تکلیف کنند.

به گزارش ایسنا، در این جلسه شهرام طهماسبی از ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان تودیع و رامین میرزایی معارفه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان برنامه و بودجه زنجان فتح الله حقیقی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان سازمان مدیریت و برنامه ریزی میلیارد تومان سرمایه گذاری دستگاه ها سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا وحیدی، عصر چهارشنبه با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در کرمان به خبرنگاران گفت: این آزمون، صبح روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در ۵۷ حوزه امتحانی معرفی شده استان کرمان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در حوزه‌های امتحانی ۷ شهرستان کرمان، بم، جیرفت، رودبار جنوب، زرند، سیرجان و کهنوج برگزار خواهد شد.

وحیدی تصریح کرد: در این آزمون که توسط سازمان جهاد دانشگاهی و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد در مجموع ۲۱ هزار و ۱۶۹ نفر نام نویسی کرده و به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6094557

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته