Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@23:23:44 GMT

فرمانده مدیریت بیماری کرونا در تهران انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۳۱۸۵

فرمانده مدیریت بیماری کرونا در تهران انتخاب شد

با دستور وزیر بهداشت فرماندهی عملیات مربوط به مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران به دکتر زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر سپرده شد.

به گزارش ایسنا، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فرماندهی عملیات مربوط به مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران را به دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر محول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن نامه دکتر نمکی آمده است:

"با توجه به سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی بدین وسیله فرماندهی عملیات مربوط به مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر به جناب عالی محول می شود تا با هماهنگی معاونین ذی ربط، روسای محترم دانشگاه های علوم پزشکی تهران و ایران، شهردار محترم تهران، نیروهای مسلح، سازمان تامین اجتماعی، سازمان بیمه سلامت، بسیج جامعه پزشکی و سازمان های مردم نهاد به سامان دهی امور بپردازید.

از آنجا که جناب آقای دکتر جان بابایی، جناب آقای دکتر رئیسی و جناب آقای دکتر جمشیدی در سازمان دهی و ایجاد زیرساخت های کلان شهر تهران کارهای ارزنده ای انجام داده اند، لازم است ستاد فرماندهی در محل ساختمان مرکزی وزارت خانه تشکیل و با این عزیزان هماهنگی لازم انجام شود.

گزارش مستمر جناب عالی به این جانب و معاونین محترم موجب تسریع در امور خواهد شد.

توفیق آن برادر ارجمند و پرتلاش را در خدمت به مردم عزیز از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

دکتر سعید نمکی وزیر رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا"

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا وزارت بهداشت مدیریت بیماری کرونا کلان شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران

کرج به دلیل مجاورت با تهران، زودتر و بیشتر از سایر شهر‌های بزرگ کشور، تحت‌تاثیر وقایع و روند‌های بازار مسکن تهران قرار می‌گیرد.

به گزارش دنیای اقتصاد، سال گذشته، بخشی از مهاجرت‌های مستاجران تهرانی به مناطق شهری اطراف، در قالب ورود به کرج و حومه استان البرز رقم خورد.

طی دهه ۸۰ نیز بعد از جهش قیمت مسکن (سال‌های پس از ۸۶) بخش قابل‌توجهی از زوج‌های جدید تهرانی، کرج را برای صاحب خانه شدن انتخاب کردند.

با این حال تحولات شهری در این کلان‌شهر همسایه تهران طی سال‌های اخیر از یک سو نیروی جاذبه سکونتی برای تهرانی‌های ناتوان از خرید و اجاره را بیشتر کرد –از جمله تجهیز شبکه متروی تهران-کرج- و از سوی دیگرعاملی برای تغییرات قیمت مسکن با آهنگ سازگارتر با تهران شد.

در نبض مسکن امروز، فایل‌هایی که زمستان سال گذشته در بازار مسکن کرج و برخی مناطق شهری حومه‌ای عرضه شده بود، آورده شده است.

میانگین قیمت پیشنهادی فروش در این فایل‌ها ۴۲ میلیون تومان است که برای واحد‌های مسکونی با میانگین مساحت ۹۷ مترمربع و میانگین سنی ۷ سال ساخت برآورد شده است.

این سطح قیمت با توجه به سطح قیمت آپارتمان‌های تهران در زمستان سال گذشته بیانگر آن است که فاصله قیمت مسکن بین این دو کلان‌شهر کمتر از نصف است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت مسکن در مناطق مختلف کرج را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز/ عین‌الهی: وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است!
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت الکلی پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت پزشکان در شیراز
  • وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران