Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، باشگاه استقلال به نقل از اسماعیل خلیل زاده سرپرست این تیم، درباره دیدار این هفته استقلال در سیرجان مقابل گل گهر متنی را منتشر کرد.

بسمه تعالی

اینجانب پس از ارسال درخواست رسمی به سازمان لیگ تا لحظه صدور این اطلاعیه منتظر بودم تا رقابت‌های لیگ برتر به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا لغو شود اما متاسفانه هنوز اقدام لازم صورت نگرفته است!

از آنجا که خود را در قبال سلامتی بازیکنان، مربیان، پزشکان، کادر اجرایی تیم و نگرانی خانواده‌های آنها و میلیون‌ها هوادار عزیز تیم استقلال مسؤول می‌دانم، بدینوسیله اعلام می‌نمایم در صورتی که تا ظهر فردا تصمیم لازم از طرف سازمان لیگ منتشر نشود، دستور اعزام تیم استقلال به سیرجان صادر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس

تصویری از سیدحسین حسینی کنار دخترش منتشر شده است.

طرفداری | پدر و دختر استقلالی؛ قابی زیبا که دیدن آن خالی از لطف نیست!

سیدحسین حسینی این روزها درگیر حواشی عجیبی شده است و یک پایش در کمیته انضباطی است و پای دیگر در تمرینات استقلال.

کاپیتان استقلال پس از بازی با آلومینیوم اراک یکی از هواداران زن استقلال را در آغوش کشید و درنهایت با تصمیم کمیته انضباطی، جمعا به پرداخت ۳۳۰ میلیون تومان و محرومیت از همراهی استقلال در بازی با تراکتور محکوم شد.

تصویری از سیدحسین حسینی کنار دخترش منتشر شده که دیدن آن خالی از لطف نیست.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • بازگشت روماریو پس از 16 سال: برانکارد لازم شدم!
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست