Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل استقلال طی نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار لغو رقابت‌ها شد و تهدید کرد که اگر پاسخی دریافت نکند، تیمش را به سیرجان نمی‌فرستد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در مصاحبه که توسط سایت باشگاه استقلال منتشر شده گفت:  اینجانب پس از ارسال درخواست رسمی به سازمان لیگ تا لحظه صدور این اطلاعیه منتظر بودم تا رقابت‌های لیگ برتر به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا لغو شود اما متاسفانه هنوز اقدام لازم صورت نگرفته است!

وی تاکید کرد: از آنجا که خود را در قبال سلامتی بازیکنان، مربیان، پزشکان، کادر اجرایی تیم و نگرانی خانواده‌های آنها و میلیون‌ها هوادار عزیز تیم استقلال مسؤول می‌دانم، بدینوسیله اعلام می‌نمایم در صورتی که تا ظهر فردا تصمیم لازم از طرف سازمان لیگ منتشر نشود، دستور اعزام تیم استقلال به سیرجان صادر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، امروز سرمربی و کاپیتان استقلال نیز به برگزاری لیگ برتر با وجود شیوع بیماری کرونا اعتراض و خواستار لغو رقابت‌ها شدند.
دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال از هفته بیست و یکم لیگ برتر روز پنج شنبه برگزار می‌شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران ليگ برتر فوتبال ایران سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد

گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین با تاکید بر اینکه اسرائیل باید مجازات شده و از صادرات سلاح به آن جلوگیری شود، اعمال تحریم‌هایی علیه اسرائیل، برقراری آتش‌بس و حفاظت از فلسطینی‌ها را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، «فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین با اشاره به اینکه شرایط نوار غزه پس از صدور حکم دیوان بین‌المللی دادگستری برای توقف نسل‌کشی در این منطقه تغییری نکرده، اعمال تحریم‌هایی بر رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

آلبانیز اظهار کرد: اسرائیل هنوز با ورود من به اراضی اشغالی جهت انجام وظیفه‌ام مخالفت می‌کند.

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین در ادامه گفت: به صدها زخمی و کودک اجازه داده شد بدون داشتن همراه در مصر تحت درمان قرار بگیرند، شرایط بیمارانی که به مصر منتقل شدند، بسیار وحشتناک است.

او افزود: انتقال تجهیزات پزشکی و تخت به غزه به بهانه استفاده حماس از آنها ممنوع است.

این مسوول سازمان ملل در ادامه گفت: هراسی که مردم غزه تجربه می‌کنند، قابل توصیف نیست و شرایط در کرانه باختری نیز روبه وخامت است.

آلبانیز تاکید کرد: سازمان ملل باید مسوولیت‌های انسانی خود را بر عهده گرفته و امنیت را برای آوارگان تامین کند.

او با تاکید بر اینکه اسرائیل باید مجازات شده و از صادرات سلاح به آن جلوگیری شود، اعمال تحریم‌هایی بر اسرائیل، برقراری آتش‌بس و حفاظت از فلسطینی‌ها را خواستار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارشگر ویژه سازمان ملل خواستار تحریم اسرائیل شد
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • کاخ سفید و سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در غزه شدند
  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • فیلم اخطار جدی هواشناسی به مردم دو استان
  • سازمان همکاری اسلامی ادامه همکاری کشورها با آنروا را خواستار شد
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد