Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@16:05:05 GMT

گاز شهر معمولان پلدختر قطع شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۳۵۲۹

گاز شهر معمولان پلدختر قطع شد

رویداد۲۴حمیدرضا کبودی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: با بارش‌های سیل آسا در شهرستان پلدختر لوله گاز شهر معمولان به طول چهار متر دچار آسیب شد و در حال حاضر گاز شهر «معمولان» قطع شده است.

وی با اشاره به اینکه آب تا نزدیکی تونل معمولان رفته و لوله گاز روی پل را به طول ۴ متر شکسته است، اظهار داشت: در حال حاضر در شهر معمولان گاز قطع است و تا فروکش کردن آب رودخانه کشکان امکان وصل گاز شهر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت گاز پلدختر همچنین گفت: در حال حاضر مدیرعامل شرکت گاز لرستان نیز وارد منطقه شده تا امکان وصل گاز از منطقه دیگری برای شهر معمولان بررسی شود.

وی ادامه داد: اکنون ۲ اکیپ شرکت گاز در معمولان و پلدختر مستقر هستند.

پس از آغاز فعالیت سامانه بارشی قوی در جو استان میانگین بارش‌ها به ۳۹.۱ میلی‌متر رسیده است.

بر اساس بارندگی های ثبت شده در ایستگاه های هواشناسی لرستان میزان بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در این استان در خرم آباد ۴۳.۱، بروجرد ۳۵.۷، الیگودرز ۱۸ ، کوهدشت ۴۴.۷، پلدختر ۳۲.۷، دورود ۴۷.۷ و الشتر ۵۳.۵ میلی متر بوده است.

سامانه بارشی که از دوشنبه شب در لرستان فعال شد دارای ۲ هسته بارشی است.

بیشتر بخوانید: تلاش برای مقابله با«سیل»در خرم‌آباد

هسته اول از صبح امروزسه شنبه تا اواسط روز با متوسط بارش ۲۰ تا ۴۰ میلیمتر و هسته دوم از غروب امروز تا صبح فردا چهارشنبه با متوسط بارش ۴۰ تا ۶۰ میلیمتر تخمین زده می شود.

منبع: ایرنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rTu خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پلدختر سیل لرستان شهر معمولان گاز شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های سیل‌آسا در سیستان و بلوچستان 21 رکورد جدید ثبت کرد

 معاون اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در سامانه بارشی رخ داده در اواخر فروردین، ۲۱ رکورد جدید بارشی در استان ثبت و حدود ۴۰ درصد بارش یک ساله زراعی دریافت شد.

اله‌بخش ریگی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: لزوم توجه به پیوست‌های اقلیمی برای دولت و بخش خصوصی که در حال سرمایه‌‌گذاری در منطقه است احساس می ‌شود.

معاون اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، گفت: در سامانه بارشی رخ داده در اواخر فروردین‌ماه، 21 رکورد جدید بارشی در استان ثبت و حدود 40 درصد بارش یک ساله زراعی دریافت شد. علاوه بر شهرهای ساحلی، شهرهای مرکزی استان نیز رکوردهای بارشی ثبت کردند. بیشترین بارش در مناطق ساحلی استان در کنارک و زرآباد ثبت شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های اقتصادی و اجتماعی مناطق تحت تاثیر سیل، گفت: بیشتر آنها از کشاورزی و صیادی و باغات موز در مناطقی مانند زرآباد امرار معاش می‌‌کنند. بارش‌های اخیر برای فعالیت‌‌های تجاری و گردشگری منطقه مشکل‌‌زا شد.

ریگی تاکید کرد: با توجه به تجربه سیل اخیر، لزوم توجه به پیوست‌‌های اقلیمی برای دولت و بخش خصوصی که در حال سرمایه‌گذاری در منطقه است احساس می‌‌شود چرا که با استفاده از پیوست‌‌های اقلیمی می‌‌توان تهدیدهای ناشی از مخاطرات و بلایای طبیعی را کنترل و مدیریت کرد. در این شرایط لزوم احداث سایت رادار در منطقه نیز احساس می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بارش‌های سیل‌آسا در سیستان و بلوچستان 21 رکورد جدید ثبت کرد
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • بارش باران در خوزستان
  • بارش باران در اهواز
  • سامانه بارشی جدید امشب وارد خوزستان می‌شود
  • سامانه بارشی جدید در راه کردستان است
  • کرمانشاه بارانی می‌شود
  • کرمانشاه دوباره بارانی می‌شود
  • انتقال آب از سد دز به سد کرخه
  • فیلم | طغیان آبشار «آب تاف» در پلدختر