Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@13:46:34 GMT

ریزش و رانش در جاده های ایلام بر اثر سیل

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۳۶۱۹

ریزش و رانش در جاده های ایلام بر اثر سیل

فرمانده پلیس راه ایلام گفت: سیلاب باعث قطع ارتباط برخی مسیرهای ارتباطی و ریزش و رانش در بعضی از مقاطع راه های مواصلاتی استان شده است.

سرهنگ رضاهمتی زاده شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی وقوع بارش های سیلابی مسیر ایلام - سرابله - حمیل - کرمانشاه به علت تخریب یک دهنه تونل کاذب بر اصر ریزش کوه مسدود شده است و تا زمان بازگشایی مسیر رانندگان می توانند از جاده جایگزین ایلام - ایوان - اسلام آباد استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بارش شدید باران همچنین باعث شد که مسیر تختان حدفاصل میمه زرین آباد از توابع شهرستان دهلران - آبدانان در چندین نقطه دچار ریزش و رانش شود و البته این مسیر صبح امروز هم دچار رانش و سپس بازگشایی شد و رانندگان باید در این مسیر با احتیاط تردد کنند.

همتی زاده یادآور شد: تقاطع سه راهی کارزان نیز دچار آبگرفتگی شدید شده و تردد خودروها در این سه راهی باید با احتیاط صورت بگیرد و باید آبگرفتگی این تقاطع با توجه به اینکه محل تلاقی خودروهای سه شهرستان ایلام، سیروان و چرداول است هرچه زودتر مهار و کنترل شود.

همتی زاده از رانندگان و مسافران خواست: در صورت امکان با توجه به بارش نزولات جوی از سفرهای غیرضروری به ویژه در مسیرهای کوهستانی و گردنه ها اجتناب کنند.

وی توصیه کرد: به علت مه آلودگی مسیرهای کوهستانی و گردنه ها و کاهش دید افقی و نیز لغزندگی جاده ها رانندگان با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی حرکت کنند و قبل از شروع مسافت از سلامت شیشه پاک کن ماشین خود مطمئن باشند.

بنابر پیش بینی کارشناسان هواشناسی بارش نزولات جوی سیلابی تا روز چهارشنبه در استان ایلام ادامه دارد و بر اساس اخطارهای هواشناسی همه دستگاه های عضو ستاد بحران و فرمانداری تمام شهرستان های تابعه در حالت آماده باش هستند.

لینک کوتاه: asriran.com/0030B3

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا رضایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب شب گذشته محورهای قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز شده و دو طرفه شده رانندگان با احتیاط تردد کنند.

رضایی با بیان اینکه تمامی محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه در پی وقوع سیلاب مسدود شد، یادآور شد: محور آهنگران به حاجی آباد، حاجی آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محورهای قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است و از این جهت رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6088280

دیگر خبرها

  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • جاده هراز بازگشایی شد