Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:24:53 GMT

تصادف نیسان و پراید در دزفول ۲ کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۳۶۶۴

تصادف نیسان و پراید در دزفول ۲ کشته برجا گذاشت

مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ دزفول شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این تصادف ساعت ۱۹:۲۱ امروز بین خودروی نیسان و پراید ۵۰۰ متر بعد از چغاپهن روبروی بنوت پایین دزفول اتفاق افتاد. 
مجتبی چابک با اشاره به اینکه ۲ کد آمبولانس صفی آباد و شهر امام به محل این حادثه اعزام شدند، افزود: یک کودک ۶ ساله و یک مرد ۳۰ ساله کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اشاره به اینکه یک نفر از این افراد در صحنه و یک نفر در بیمارستان جان باختند، گفت: ۲ نفر دیگر از سرنشینان شامل یک زن  ۳۰ ساله و یک مرد ۳۰ ساله در این حادثه مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ دزفول افزود: علت وقوع این حادثه توسط ماموران پلیس راه در حال بررسی است.

جاده‌های بخش چغامیش دزفول اغلب دوطرفه بوده و همواره بدلیل عرض کم و نداشتن روشنایی حوادث تلخی در آنها رخ می‌دهد. 

برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور دزفول تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور دزفول تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور دزفول تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۰۳:۲۵ بامداد امروز (جمعه) رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، آمبولانس پایگاه ۱ شهری به صحنه حادثه اعزام شد.   سید حمید حسینی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه دو نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده، قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.   وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.   مدیر مرکز حوادث دانشگاه بر ضرورت رعایت اصول ایمنی و بررسی استاندارد‌های لازم در خصوص وسایل گازسوز و پرهیز از انجام اقدامات غیر اصولی و غیر استاندارد تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت