Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد که سمیر هندانوویچ، دروازه‌بان اسلوونیایی اینتر، مشکلی برای بازی هفته آینده برابر یوونتوس نخواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دروازه بان اسلوونیایی اینتر بعد از شکستگی انگشت کوچک دست چپ خود از میادین دور بوده و چند بازی مهم نرآتزوری را از دست داده است. او در سه بازی سری آ غایب بوده و دیدار برابر لودوگورتس در لیگ اروپا را نیز از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر روز یکشنبه و در چهارچوب حساس‌ترین بازی هفته بیست و ششم سری آ مهمان یوونتوس خواهد بود؛ دیداری که می‌تواند در تعیین سرنوشت قهرمانی تاثیر زیادی داشته باشد به همین خاطر دو تیم قطعاً با تمام قوا پا به این رقابت خواهند گذاشت.

بر اساس گزارش ها سمیر هندانوویچ بعد از حدود یک ماه مصدومیت بالاخره و در دیدار برابر یوونتوس در ترکیب نراتزوری قرار خواهد گرفت؛ حضور این سنگربان باتجربه در درون دروازه اینتر می تواند خبر بسیار خوبی برای آنتونیو کونته در آستانه این بازی حساس باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال یوونتوس اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | علاقه دوباره بارسلونا به برناردو سیلوا و صعود پردردسر یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا، تیترهای کیوسک امروز (چهارشنبه 24 آوریل 2024) بودند.

اینتر حداکثری؛ اسکودتو و حالا بستن تیمی قدرتمندتر
یووه، فینال پردردسر دست‌انداز برای مکس
لاتزیو برد اما یووه به لطف گل میلیک به فینال رسید
لیگ قهرمانان مرموز؛ سرعت دروسی
اینتر، سه خرید دیگر برای اروپا یووه: فینال!
اما این‌طوری بازی کنی در فینال می‌بازی
اینزاگی به اینتر: ستارگان بزرگم را نفروشید جمال موسیالا: من و جود همیشه رویای چنین مسابقه‌ای را داشتیم ژاوی می‌خواهد ادامه دهد، لاپورتا مردد است
ام باپه با شماره 9 موافقت می‌کند اگر بارسلونا به قانون 1-1 برگردد، برناردو سیلوا شدنی است برناردو سیلوا، یک هدف اسلوت گزینه شماره یک لیورپول
کای بزن قدش؛ حمله برق‌آسای دربی، امیدهای قهرمانی را زنده نگه‌‌داشت

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم