Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطرودی از فعالیت چهار گروه پایش ملخ صحرایی در مزارع کشاورزی خرمشهرخبر داد و گفت: هیچ موردی از هجوم ملخ دریایی در زمین‌های کشاورزی خرمشهر مشاهده نشده است.

«محمد مطرودی» امروز (سه شنبه 6 اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: تاکنون هیچ موردی از هجوم ملخ دریایی در زمین‌های کشاورزی خرمشهر مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر با بیان اینکه چهار گروه پایش ملخ صحرایی (دریایی) در زمین‌های کشاورزی شهرستان خرمشهر فعالیت خود را آغاز کردند افزود: گروه‌ها و نیروهای جهاد کشاورزی این شهرستان تمام تمهیدات لازم برای پایش ملخ دریایی در مزارع خرمشهر را پیش بینی کرده اند.

 

وی از آماده سازی باند اضطراری فرودگاه برای هواپیماهای سمپاش در غرب کارون خبر داد و اضافه کرد: این باند اضطراری به منظور مبارزه با ملخ دریایی از طریق سمپاشی هوایی آماده شده است.

 

مطرودی از بهره برداران و کشاورزان خواست تا در صورت مشاهده ملخ دریایی سریعا به این سازمان اطلاع دهند و تصریح کرد: بهره برداران و کشاورزان می توانند از طریق سامانه 131 و یا به مراکز کشاورزی و مدیریت جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

 

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر خاطر نشان کرد: بیش از 40 هزار هکتار اراضی کشاورزی قابل کشت در این شهرستان وجود دارد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: پایش ملخ های صحرایی ملخ های مهاجم ملخ صحرایی مبارزه با ملخ صحرایی منطقه آزاد اروند کشاورزی خرمشهر جهاد کشاورزی ملخ دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور مدیر، معاون اداری و مالی و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی ارومیه، مراسم معارفه رئیس مرکز جهاد کشاورزی بالانج برگزار و خانم فرین افهم به عنوان مسئول مرکز معرفی و از زحمات آقای پاشایی مسئول پیشین این مرکز قدردانی شد.   پرویز امجدی در این مراسم تغییر رویکرد و نگاه اصلاحی برای هزینه کرد منابع مالی را لازم دانست و گفت: با برنامه ریزی اصولی، مراکز جهاد کشاورزی که بعنوان خط مقدم فعالیت‌های تامین امنیت غذایی هستند به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز و با ایجاد امکانات، انگیزش و امید افرینی را برای فعالیت کارشناسان در پهنه‌های تولید ایجاد نمود.   گفتنی است قادر پاشایی مسئول پیشین این مرکز به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • خرید بیش از ۱۲ هزار تن گندم در خرمشهر