Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد رضا باباخانی رئیس دفتر آیت الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید سه شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: حضرت آیت الله شبیری زنجانی به اتفاق همه اعضای دفتر برای رعایت احتیاط، تست کرونا دادند ولی هنوز پاسخ آن را دریافت نکردند.
وی ادامه داد: مطالب مطرح شده در ارتباط با مثبت یا منفی بودن نتیجه تست کرنای این مرجع تقلید درست نیست و اگر چیزی باشد از طریق دفتر اعلام می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی شیوع نسبی بیماری کرونا در قم تاکنون ۱۶ نفر جان باخته اند و ۳۲۰ مشکوک به کرونا نیز بستری و تحت نظر هستند که ۴۰ نفرشان بد حال هستند که البته بر اساس آمارهای موجود، اغلب آنها را بیماران آنفولانزا تشکیل می دهند اما برای اطمینان از عدم ابتلای به کرونا، تحت آزمایش و بررسی های ویژه قرار دارند. 

به‌منظور مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در قم، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزه‌های علمیه قم نیز از روز پنجشنبه هفته گذشته تا آخر هفته جاری تعطیل‌ شده‌ و محدودیت هایی در برنامه های جمعی حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران اعمال شده است. /

باباخانی صبح روز سه شنبه نیز در پاسخ به خبرنگار ایرنا، اعمال قرنطینه برای این مرجع تقلید و دفتر ایشان را به خاطر بیماری کرونا تکذیب کرد و گفت: حال این مرجع تقلید خوب است و در منزل در حال استراحت هستند.
وی همچنین در خصوص فوت یکی از اعضای دفتر  در روزهای اخیر و ارتباط دادن آن با بیماری کرونا گفت: آقای فاضلی مسئول مالی دفتر از دو هفته قبل بیمار بودند، ایشان سابقه بیماری دیابت داشتند و فوت معلوم نیست به دلیل سرماخوردگی، آنفلوآنزا و یا کرونا باشد ولی سابقه بیماری داشتند.
باباخانی قرنطینه دفتر را نیز رد کرد و گفت: در دفتر آیت الله شبیری زنجانی به دلیل رعایت مسائل بهداشتی روزانه دو نفر حضور دارند و حال آیت الله شبیری زنجانی هم خوب بوده و به بیماری کرونا مبتلا نشده اند.
وی ادامه داد: آیت الله شبیری زنجانی هم اکنون در منزل در حال استراحت هستند./

برچسب‌ها ویروس کرونا قم آیت الله العظمی شبیری زنجانی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قم آیت الله العظمی شبیری زنجانی ویروس کرونا قم آیت الله العظمی شبیری زنجانی آیت الله شبیری زنجانی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد

فیلم| حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد

دیگر خبرها

  • تغییرات اقلیمی افغانستان را تهدید می کند
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • فیلم| حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت